Actie PSN: koop voor € 50 aan games in maart en ontvang € 10 tegoed om in april te besteden.
https://blog.eu.playstation.com/2017/03 ... -in-april/
Re: Het budgetgaming-topic
407PS4 1Tb Slim bundel met Horizon Zero Dawn en ook nog eens Uncharted 4 erbij voor 329 euro bij Intertoys Nederland. Bart Smit is hier in NL nu ook Intertoys, geen idee hoe dat in België zit.
408PS4 nu tijdelijk €200 bij bol.com! https://www.bol.com/nl/p/sony-playstati ... SONYPROSTA
409De overtreffende trap
Het gaat hier wel om de 500Gb versie.
Ik zag de slim ook ergens voor 289 met een tweede controller. Ik kan alleen niet meer vinden waar dat was en of het 500Gb of 1Tb was.
Het gaat hier wel om de 500Gb versie.
Ik zag de slim ook ergens voor 289 met een tweede controller. Ik kan alleen niet meer vinden waar dat was en of het 500Gb of 1Tb was.
410Ik heb m ook voor dat bedrag bij Media Markt zien staan idd.Kolm wrote:PS4 1Tb Slim bundel met Horizon Zero Dawn en ook nog eens Uncharted 4 erbij voor 329 euro bij Intertoys Nederland. Bart Smit is hier in NL nu ook Intertoys, geen idee hoe dat in België zit.
412Ik wacht nu nog op de gratis PS4. Man wat is de prijs van de PS4 snel omlaag gegaan. Bij de PS3 duurde dat een eeuwigheid.Elexus wrote:Vandaag is de PS4 slechts 188 euro bij bol.com
413Bij meerdere winkels overigens. Ook bij Bart Smit, Intertoys en Media Markt.billie91 wrote:Ik wacht nu nog op de gratis PS4. Man wat is de prijs van de PS4 snel omlaag gegaan. Bij de PS3 duurde dat een eeuwigheid.Elexus wrote:Vandaag is de PS4 slechts 188 euro bij bol.com
Het is wel een tijdelijke actie volgens mij, dus over wat jij zegt billie: de prijs zal straks snel weer op 'normaal' niveau zitten.
414De winkels lijken gewoon elkaars voorbeeld te volgen om niet uit de boot te vallen.paveman wrote:Bij meerdere winkels overigens. Ook bij Bart Smit, Intertoys en Media Markt.billie91 wrote:Ik wacht nu nog op de gratis PS4. Man wat is de prijs van de PS4 snel omlaag gegaan. Bij de PS3 duurde dat een eeuwigheid.Elexus wrote:Vandaag is de PS4 slechts 188 euro bij bol.com
Het is wel een tijdelijke actie volgens mij, dus over wat jij zegt billie: de prijs zal straks snel weer op 'normaal' niveau zitten.
415Daar lijkt het wel op... bol eerst 200 euro, dan mediamarkt aan 188 en nu bol ook aan 188 xD
Tenminste, die volgorde leek het voor... kan zijn dat er nog een andere partij sneller was met 188. Ik denk dat ze allemaal van hun PS4 slim 500Gb af willen...
Tenminste, die volgorde leek het voor... kan zijn dat er nog een andere partij sneller was met 188. Ik denk dat ze allemaal van hun PS4 slim 500Gb af willen...
416Kolm wrote:Daar lijkt het wel op... bol eerst 200 euro, dan mediamarkt aan 188 en nu bol ook aan 188 xD
Volgens mij was het intertoys die de 'prijsoorlog' gestart is
417Was daarstraks in de mediamarkt en de PS4's vlogen echt de deur uit.
Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
419hadden ze opeens vleugels gekregen ?Maxidomino wrote:Was daarstraks in de mediamarkt en de PS4's vlogen echt de deur uit.
420Er is een gigantische sales op de PSN store waaronder No Man's Sky aan 16 euro voor ps plus gebruikers.