Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6181Moet precies mijne avatar eens updaten... ¬_¬
Hij staat met een prijs van 188 euro momenteel heel goedkoop. Dus sla je slagzenmaster wrote:-/+ Kids worden ouder en bezetten de PS3...
++ Misschien mijn kans om een PS4 te scoren. B)
Waar? Ik heb er iets van gehoord, maar vond het niet.gamerke1992 wrote:Hij staat met een prijs van 188 euro momenteel heel goedkoop. Dus sla je slagzenmaster wrote:-/+ Kids worden ouder en bezetten de PS3...
Blijkbaar was het alleen gisteren, lees ik nu net. Het was een beetje een tegenzet van Sony voor de nintendo switch die uitkwam.zenmaster wrote:Waar? Ik heb er iets van gehoord, maar vond het niet.gamerke1992 wrote:Hij staat met een prijs van 188 euro momenteel heel goedkoop. Dus sla je slagzenmaster wrote:-/+ Kids worden ouder en bezetten de PS3...
Het ziet er echt prachtig uit Leen, erg knap gemaakt!Leen wrote:Hier is mijn White Mage! Allemaal hand-made from scratch. Inclusief de kleren, al heb ik hulp nodig gehad van de mama en de bomma voor de patronen.paveman wrote:Leuk dat je hier weer bent Leen. Ik zou zeggen: deel vooral wat van je (vast) mooie cosplay kostuums.
Of maak er een mooie cartoon van .