Re: Welke game speelde je het laatste uit?

886
Toon8 wrote:
met0t0 wrote: Ik kan mij wel vinden in uw kritiekpunten. Af en toe speel ik eens wat verder in de game, maar het weet mij niet genoeg te boeien om hem uit te spelen en dat is voor mij uiterst zeldzaam. Misschien probeer ik het wel nog eens opnieuw.
Het extreem zwakke en saaie verhaal is er precies voor gemaakt om vroegtijdig met de game te stoppen of hem gewoon uit het oog te verliezen. Het trekt alleszins niet aan om verder te spelen.
Ik heb hem alleen maar uitgespeeld omdat ik op ieder platform mijn backlog aan het wegwerken ben. Was hem trouwens 2 jaar geleden al eens gestart maar toen door andere (veel betere) games uit het oog verloren.
Ik heb hem zelfs nooit kunnen uitspelen. En als ik op een gegeven moment wat verder was geraakt, kon ik niet meer volgen omdat ik tijdens het verhaal nooit aan het opletten was
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

891
Uncharted 2. Ik vond de game uiterst vermoeiend. Vooral naar het einde toe. Lange chapters, precies eindeloze stroom aan vijanden. In bijna elke chapter komt het voetje zetten en omhooggevallen duwen terug. Na een paar keer had ik dat trucje wel al gezien. De hints die het spel geeft zijn niet altijd duidelijk. Zeker in omgevingen waar je zaken moet zoeken of welke weg je moet volgen. Daar staat tegenover de prachtige muziek, graphics en de openbaring naar het einde toe. De vlotte gameplay was ook weer aanwezig.
Al bij al heb ik mij meer geamuseerd met deel 1. Ik doe nog een Crushing, brutal en een speedrun. Dus mening kan nog lichtjes veranderen. Destijds absolute topper. Hedendaags geef ik deze een 8,5/10. Mijn persoonlijk gevoel natuurlijk.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

892
Ik snap je punt, hoor Ruler! Ondanks dat het toen een van de beste games ooit was, zijn er genoeg titels die weer iets van UC2 hebben genomen en verbeterd, waardoor het nu (uiteraard) niet meer net zo sterk is als toen.
UC is hier en daar ook wel een beetje geforceerd cinematisch, maar blijft een topserie!
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

893
paveman wrote:Ik snap je punt, hoor Ruler! Ondanks dat het toen een van de beste games ooit was, zijn er genoeg titels die weer iets van UC2 hebben genomen en verbeterd, waardoor het nu (uiteraard) niet meer net zo sterk is als toen.
UC is hier en daar ook wel een beetje geforceerd cinematisch, maar blijft een topserie!
Game mag de dag van vandaag er zeker nog staan!! Maar je voelt hoe de makers destijds op zoek waren naar de balans. UC2 moest meer zijn dan UC1 en dat merk je heel goed. Heb echt genoten van de game maar naar het einde toe vond ik het gewoon vermoeiend omdat de chapters maar bleven duren. Een chokepoint (stroom aan vijanden) die continu afgewisseld worden met klimmen en je weg zoeken en opnieuw vijanden... Iets teveel naar het einde toe volgens mijn mening.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

895
NTGSruler wrote:Uncharted 2. Ik vond de game uiterst vermoeiend. Vooral naar het einde toe. Lange chapters, precies eindeloze stroom aan vijanden. In bijna elke chapter komt het voetje zetten en omhooggevallen duwen terug. Na een paar keer had ik dat trucje wel al gezien. De hints die het spel geeft zijn niet altijd duidelijk. Zeker in omgevingen waar je zaken moet zoeken of welke weg je moet volgen. Daar staat tegenover de prachtige muziek, graphics en de openbaring naar het einde toe. De vlotte gameplay was ook weer aanwezig.
Al bij al heb ik mij meer geamuseerd met deel 1. Ik doe nog een Crushing, brutal en een speedrun. Dus mening kan nog lichtjes veranderen. Destijds absolute topper. Hedendaags geef ik deze een 8,5/10. Mijn persoonlijk gevoel natuurlijk.
jij barbaa... euh, ieder zijn mening, uiteraard, ahum.. :?

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

899
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:The Witcher 3: Wild Hunt 9.5/10
De foute keuzes gemaakt in het spel... I feel bad now
Had ge het gevoel dat ge de foute kant opging tijdens het spelen of kwam de uitkomst toch onverwacht?
Ik moet nog altijd met de game beginnen en heb nog geen idee hoe groot de impact van de keuzes is.
Ik dacht da ik keigoed bezig was :p En ja, de impact van de keuzes zijn groot
En ik denk dat ik nu maar is aan iets anders ga beginnen :p
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

900
Assassin's Creed Rogue

Het was even wennen om terug te keren naar de PS3 na het spelen van AC Unity op PS4, vooral grafisch dan. Gelukkig is de basis van de gameplay grotendeels hetzelfde. Groot pluspunt van deze game vind ik de goede mix tussen gameplay op het land en op zee. De gameplay op zee is nog steeds hetzelfde als die in AC3 en Black Flag, maar dat is net goed want het werkt allemaal perfect.
Het verhaal gaf eens een andere kijk op de eeuwige tweestrijd tussen Assassins en Templars. Toch voelde het bij momenten aan alsof ze gewoon zoveel mogelijk gaten tussen de games moesten dichten.

Zoals iedere AC-game heb ik er mij toch weer goed mee vermaakt en da's toch het belangrijkste :)
8/10
cron