Re: Welke serie volg je momenteel?
811Bates Motel seizoen 3. Zoveel beter als het 2e seizoen. Het begint precies een versnelling hoger te gaan. Morgen en overmorgen nog de laatste 3 afleveringen zien
Wij zitten op aflevering 6/7 of zo en zijn nog steeds enthousiast!Toon8 wrote:Gisteren beginnen kijken naar designated survivor, ziet er naar uit dat het een top serie wordt
Heb de serie ondertussen uit en vind het op het einde wat minder, veel clichés waardoor het wat voorspelbaar wordt.paveman wrote:Wij zitten op aflevering 6/7 of zo en zijn nog steeds enthousiast!Toon8 wrote:Gisteren beginnen kijken naar designated survivor, ziet er naar uit dat het een top serie wordt
Once upon a time heb ik stop gezet nadat ze begonnen met:Mr.Wolf wrote:Ik wou terug beginnen aan Once Upon A Time seizoen 3, maar ik weet niet of ik ga verder kijken. Ik kijk enkel nog om Rumpelstiltskin die het geweldig doet. De rest vind ik maar bwaa. Daarom gisteren maar begonnen met Daredevil seizoen 2. Is wel raar om een andere superhelden serie te kijken dan Arrow
jop, beste Vlaamse serie ever !! met dank aan Lynn Van Royen !dividedx11 wrote:Al een tijdje klaar met Beau Séjour, maar het was echt goed vond ik. Heb er van genoten.
Het begin van Daredevil vond ik echt goed. Het 2e deel begon minder te worden. Zeker toen de focus verlegd werd van The Punisher op die bende aziaten/ninjasShAmPi wrote:Once upon a time heb ik stop gezet nadat ze begonnen met:Mr.Wolf wrote:Ik wou terug beginnen aan Once Upon A Time seizoen 3, maar ik weet niet of ik ga verder kijken. Ik kijk enkel nog om Rumpelstiltskin die het geweldig doet. De rest vind ik maar bwaa. Daarom gisteren maar begonnen met Daredevil seizoen 2. Is wel raar om een andere superhelden serie te kijken dan Arrow
Dit is in deze tijd
Dit in deze tijd zijn verleden
Oh wacht dit is in een andere tijdslijn
En dit in de andere tijdslijn zijn verleden.
Oh maar nee!
We hebben nog niet gedaan.
Hier heb je NOG een andere tijdlijn
Ah maar wacht je wil worschenjlijk weten wat er in het verleden van die tijdlijn aan de gang was?
Dan tonen we dat toch ook maar.
En al die tijdlijnen in 45min tonen voor het hele seizoen (?)
I went:
FUCK IT
Daredevil S02 vondek complete bagger tov s01 dus ook niet verder gezien.
idem Gotham btw...
Zitten er nog altijd zo dwaze episodes in af en toe zoals in S3 met die "DJ"?Mr.Wolf wrote: Het begin van Daredevil vond ik echt goed. Het 2e deel begon minder te worden. Zeker toen de focus verlegd werd van The Punisher op die bende aziaten/ninjas
Momenteel terug naar Arrow seizoen 5. Prometheus is wel een coole vijand