Re: Pronken met je Platinums
1502Aauuuggh das zwaar klote drm doe ik die niet ik zou de disc vermorzeld hebben. Nadat ik de plat heb dan toch haha nee en Marty bijna 200 wow start uw platinum review YouTube channelNTGSruler wrote:Ja ik ga nog voor de 100%!! Gisteren speedrun beëindigd en was 7 minuten te traag Dus op zijn minst nog een speedrun en een brutal playthrough.paveman wrote: Congrats! Ga je nog voor de 100%?
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
1503Skyrim
- Attachments
-
- 0A15529CEF5D2146687D14F8BADE803E4A9A465A.PNG (10.18 KiB) Viewed 695 times
1504
Platinum #15: Day of the Tentacle Remastered
Humorvolle point & click game maar niet erg eenvoudig. Ik heb wel een guide nodig gehad om verschillende puzzels op te lossen.
Nu weer aan het serieuze werk, The Last Guardian, Horizon Zero Dawn of FF XV? Ik weet het nog niet. Kan ik die periode overbruggen met nog wat No Man's Sky.
Humorvolle point & click game maar niet erg eenvoudig. Ik heb wel een guide nodig gehad om verschillende puzzels op te lossen.
Nu weer aan het serieuze werk, The Last Guardian, Horizon Zero Dawn of FF XV? Ik weet het nog niet. Kan ik die periode overbruggen met nog wat No Man's Sky.
1505Congrats wrecker! Daar zullen de nodige uurtjes in zijn gaan zitten....
Rustig aan he ouwe! Je gaat nog een hele verzameling 's krijgen zo. Ik vrees al voor mijn plek in de leaderboard gezien je tempo de laatste tijd!
Rustig aan he ouwe! Je gaat nog een hele verzameling 's krijgen zo. Ik vrees al voor mijn plek in de leaderboard gezien je tempo de laatste tijd!
1506Ik heb me voorgenomen om Kolm te gaan inhalen.
Hoe en wanneer dat moet ik nog bedenken.
Hoe en wanneer dat moet ik nog bedenken.
1507Je bent bijna met pensioen, dan kan je 24/7 gamen en proberen mij van de PlayStation te houden...
1509Ik kan The Last Guardian alleen maar aanraden, prachtige ervaringSora_Lizard wrote:Nu weer aan het serieuze werk, The Last Guardian, Horizon Zero Dawn of FF XV? Ik weet het nog niet. Kan ik die periode overbruggen met nog wat No Man's Sky.
Al zijn de andere games natuurlijk ook heel erg de moeite.
1510Platinum 89: her majesty's spiffings the Empire Strikes Back
Platinum 90: The World of Nubla
1511Dat is inderdaad ook de game waarop ik en de rest van de wereld het langst heb gewacht . . .met0t0 wrote:Ik kan The Last Guardian alleen maar aanraden, prachtige ervaringSora_Lizard wrote:Nu weer aan het serieuze werk, The Last Guardian, Horizon Zero Dawn of FF XV? Ik weet het nog niet. Kan ik die periode overbruggen met nog wat No Man's Sky.
Al zijn de andere games natuurlijk ook heel erg de moeite.
@ Kolm en Coolgamer, gefeliciteerd!
1512Aangezien Sora te dicht bij komt
Platinum 191: Hitman Go Platinum 192: Lara Croft Go Platinum 193: Arcade Game Series: Pac-Man Platinum 194: Arcade Game Series: Dig Dug Platinum 195: Arcade Game Series: Ms Pac-Man Handig die 1+1 gratis.
Alleen Arcade Game Series: Galaga is wat lastiger. Beetje irritante bewegende achtergrond
Platinum 191: Hitman Go Platinum 192: Lara Croft Go Platinum 193: Arcade Game Series: Pac-Man Platinum 194: Arcade Game Series: Dig Dug Platinum 195: Arcade Game Series: Ms Pac-Man Handig die 1+1 gratis.
Alleen Arcade Game Series: Galaga is wat lastiger. Beetje irritante bewegende achtergrond
1515platinum 42 horizon zero dawn schitterend zalig fantastische games een 60 uur over gedaan zonder enig moment van verveling