Re: PlayStation VR

136
Gamefreak wrote:
Sanity penguin wrote:@Gamefreak: wat zijn jouw eerste bevindingen? :)
Kan je bv. langdurig spelen met de VR op je hoofd of toch eerder korte sessies?
na een klein uurtje voel me toch even wat suf en draaierig.... ik heb dus eerder wat kortere sessies gedaan.... ik vermoed dat mijn hersenen nog moeten wennen en dat het later beter gaat gaan.....

hoop ik toch....
Normaal zeggen ze ook dat je na elk uur voor de normale PS console ook pauze moet nemen :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PlayStation VR

138
Heb op moment alleen even een paar demo's gespeeld met de VR, maar bevalt al goed.
Driveclub is wel vet. Soms doe ik gewoon dat ik een dakraam heb in mijn auto en dus wat hoger ga zitten dat ik boven het dak uitkom. Of met de kop uit het raam hangen :lol:

De Kitchen demo was ook wel vet gedaan. Alleen jammer dat ik het filmpje op youtube had gezien dus wist jammer genoeg wat er ging gebeuren.
Dat had ik bij Here They Lie dus niet, daar had ik dus wel even een klein schrikmomentje.

Binnenkort maar eens aan Until Dawn Rush of Blood beginnen. Heb mn move controllers maar eens onder het stof vandaan gehaald
Image

Re: PlayStation VR

140
met0t0 wrote:Dat lijken al goede eerste indrukken :cool:
Al wat meer negatieve aspecten tegengekomen?
ik heb nog steeds last van duizeligheid en misselijkheid, ik ga nu op aanraden van de game mania naar een maat in het weekend. Die heeft een PS4 Pro en misschien dat dat verschil het beter kan maken. Het kan ook zijn dat het aan mij ligt en dan heb ik een probleem...

Re: PlayStation VR

141
met0t0 wrote:Dat lijken al goede eerste indrukken :cool:
Al wat meer negatieve aspecten tegengekomen?
Met 1 game (Robinson the Journey) heb ik snel last van misselijkheid, maar dat komt omdat je totaal vrij kunt bewegen in de game. Had die optie ook aangepast daarop. Had ik dus beter niet kunnen doen. Had hem beter kunnen laten staan om in stappen te draaien (per 45 graden) en dat ging ook al wat beter. Maar zoals Gamefreak al zegt moet je er even aan wennen.

Dat is tot nu toe de enige game waar ik er wat last van heb.

Nu nog op zoek naar mn 2de move controller voor Rush of Blood :P

Echt films kijken op je vr is niet echt aan te raden ivm echt slechte kwaliteit. Youtube filmpjes daarintegen is geen probleem
En normale games op het grote vr scherm ook niet echt top. Vooral FIFA niet. Rocket League gaat nog wel
Last edited by Marty on 05 Feb 2017 14:45, edited 1 time in total.
Image

Re: PlayStation VR

142
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Dat lijken al goede eerste indrukken :cool:
Al wat meer negatieve aspecten tegengekomen?
ik heb nog steeds last van duizeligheid en misselijkheid, ik ga nu op aanraden van de game mania naar een maat in het weekend. Die heeft een PS4 Pro en misschien dat dat verschil het beter kan maken. Het kan ook zijn dat het aan mij ligt en dan heb ik een probleem...
Dat is wel jammer na zo'n grote aankoop :(
Hebt ge het bij alle games?

Re: PlayStation VR

143
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Dat lijken al goede eerste indrukken :cool:
Al wat meer negatieve aspecten tegengekomen?
ik heb nog steeds last van duizeligheid en misselijkheid, ik ga nu op aanraden van de game mania naar een maat in het weekend. Die heeft een PS4 Pro en misschien dat dat verschil het beter kan maken. Het kan ook zijn dat het aan mij ligt en dan heb ik een probleem...
Dat is wel jammer na zo'n grote aankoop :(
Hebt ge het bij alle games?
ik heb enkel Driveclub en de DLC van Tomb Raider en daar was het prijs, bij de demo en bij Playroom was het niet zover ik mij herinner.... misschien toch nog hoop ?