Re: Dark Souls III
46DLC 2 is dus vandaag uitgekomen, morgen ga ik die eens onder handen nemen en laten weten of ze de moeite is
Met welk SL hebt ge deze DLC nu doorlopen?Rushifel wrote:Ik vond de dlc ook meer dan de moeite waard. Jammer dat het nu toch echt allemaal voorbij is.
Ik heb het niet echt in de gaten gehouden, maar volgens mij was het ergens tussen 120 en 130. Ik zit ondertussen in New Game Plus in dezelfde dlc, ben nu level 145.Tjeefkeuh wrote:Misschien nog interessant om te vermelden dat er met de DLC patch ook eindelijk 2 nieuwe pvp arenas bij zijn gekomen.
Met welk SL hebt ge deze DLC nu doorlopen?Rushifel wrote:Ik vond de dlc ook meer dan de moeite waard. Jammer dat het nu toch echt allemaal voorbij is.
Ik heb ze in NG++ gedaan op SL 140, die optionele boss had echt overdreven veel hp eigenlijk.Rushifel wrote:Ik heb het niet echt in de gaten gehouden, maar volgens mij was het ergens tussen 120 en 130. Ik zit ondertussen in New Game Plus in dezelfde dlc, ben nu level 145.Tjeefkeuh wrote:Misschien nog interessant om te vermelden dat er met de DLC patch ook eindelijk 2 nieuwe pvp arenas bij zijn gekomen.
Ik ben benieuwd. Ik vond de optionele boss eerlijk gezegd een stuk leuker dan de verplichte covenant baas. Ik ben van plan om in elk geval door te gaan tot NG+7. Maar als je de aanvalspatronen van een boss kent en weet wat je moet doen, maakt de hoeveelheid hp niet echt meer uit, het wordt dan eigenlijk alleen maar saai omdat het zo lang duurt. De bosses van Bloodborne hadden ook verschrikkelijk veel hp.Tjeefkeuh wrote: Ik heb ze in NG++ gedaan op SL 140, die optionele boss had echt overdreven veel hp eigenlijk.
Ja, maar dan begint ge meer fouten te maken omdat het vermoeiend wordt, en dat wordt dan een vicieuze cirkel. Ik heb liever een boss met weinig hp die zeer hard hit of waar ge pas elke 30 seconden een opening bij hebt om aan te vallen. Veel ontwijken vind ik niet erg, maar als het dan ook nog zeer lang duurt haak ik meestal af.Rushifel wrote:Ik ben benieuwd. Ik vond de optionele boss eerlijk gezegd een stuk leuker dan de verplichte covenant baas. Ik ben van plan om in elk geval door te gaan tot NG+7. Maar als je de aanvalspatronen van een boss kent en weet wat je moet doen, maakt de hoeveelheid hp niet echt meer uit, het wordt dan eigenlijk alleen maar saai omdat het zo lang duurt. De bosses van Bloodborne hadden ook verschrikkelijk veel hp.Tjeefkeuh wrote: Ik heb ze in NG++ gedaan op SL 140, die optionele boss had echt overdreven veel hp eigenlijk.
Klopt. Hoe langer iets duurt, hoe meer risico op kleine, dure foutjes.Tjeefkeuh wrote:Ja, maar dan begint ge meer fouten te maken omdat het vermoeiend wordt, en dat wordt dan een vicieuze cirkel. Ik heb liever een boss met weinig hp die zeer hard hit of waar ge pas elke 30 seconden een opening bij hebt om aan te vallen. Veel ontwijken vind ik niet erg, maar als het dan ook nog zeer lang duurt haak ik meestal af.Rushifel wrote:Ik ben benieuwd. Ik vond de optionele boss eerlijk gezegd een stuk leuker dan de verplichte covenant baas. Ik ben van plan om in elk geval door te gaan tot NG+7. Maar als je de aanvalspatronen van een boss kent en weet wat je moet doen, maakt de hoeveelheid hp niet echt meer uit, het wordt dan eigenlijk alleen maar saai omdat het zo lang duurt. De bosses van Bloodborne hadden ook verschrikkelijk veel hp.Tjeefkeuh wrote: Ik heb ze in NG++ gedaan op SL 140, die optionele boss had echt overdreven veel hp eigenlijk.
Inderdaad jammer, maar ik zou deze games toch 100% uitspelen als ze geen enkele trophy hadden.Rushifel wrote: Klopt. Hoe langer iets duurt, hoe meer risico op kleine, dure foutjes.
Iets anders dat me opviel, er zijn weer geen trophies verbonden aan deze dlc. Persoonlijk vind ik dat wel jammer.
Return to “Role playing games”