Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

35
ShAmPi wrote:Ik blijf plakken op het eerste level :D
Ik wil en ik zal mijn tijd verbeteren.

Voorlopig 30:40

Het kan beter! :p

Ook ik speel met de pijltjes. ^^
En is rechtsom of linksom het snelste? ;)

Ik vind het heel irritant bij level 2 dat hij zegt dat ik 3 kratjes mis terwijl ik toch echt het hele level goed gezocht heb... volgens mij kan ik later nieuwe mogelijkheden hebben om die laatste 3 te vinden dacht ik toch
Image

36
Ze hebben goed hun best gedaan. Het is een mooie "remake". De muziek brengt te veel opgeborgen nostalgische gevoelens terug.

Ik ben vooral blij dat Crash nog steeds vloeiend loopt en zo goed als niks van beweeglijkheid verloren heeft. Dat was mijn puntje dat goed moest zitten. De game omzetten is meestal geen probleem voor het verhaal etc, maar de controls zijn moeilijker om over te zetten. Maar ze hebben me nog niet teleurgesteld.

Nu even zoeken naar die gouwe ouwe Crash Bandicoot 2 guide die ooit eens te vinden was in een gouwe ouwe OPM :D

Oh, en de pre order bonus is ook niet mis.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

39
Colossus wrote:
ShAmPi wrote:Ik blijf plakken op het eerste level :D
Ik wil en ik zal mijn tijd verbeteren.

Voorlopig 30:40

Het kan beter! :p

Ook ik speel met de pijltjes. ^^
En is rechtsom of linksom het snelste? ;)

Ik vind het heel irritant bij level 2 dat hij zegt dat ik 3 kratjes mis terwijl ik toch echt het hele level goed gezocht heb... volgens mij kan ik later nieuwe mogelijkheden hebben om die laatste 3 te vinden dacht ik toch
Heb ik ook, maar als je bij die "muur"komt met kratjes en in die tunnel omhoog kijkt zit daar een box met een pijl omhoog. En een doorzichtig platform op de grond die je nog niet kan gebruiken.

Heb ook even time trial gedaan op level 1 en zit op 43 seconde (1 keer gedaan) ZIe ik op de leaderbords dat iemand dat level in 22 seconde heeft gehaald :O
Image

41
Kolm wrote:Ik las ergens dat je na het uitspelen van de eerste twee telkens een power krijgt waardoor je sneller kan rennen. In de derde game zou dit altijd al zo geweest zijn, maar in de eerste 2 is dat nieuw.
klopt, in deel 3 was dat destijds al ja, de appel-bazooka is echter mijn favoriet !

42
Het is ongekend hoe lang ik af en toe doe om een bonus level te halen, gisteren zeker 1 uur bezig geweest en uiteindelijk toch alle kratjes kapot, oef!
Gelukkig kan je bonus levels oneindig proberen!

Hmmm dus eerst de game maar eens uitspelen en daarna de game opnieuw spelen voor alle kratjes.
Jammer want ik wil het gelijk goed doen :P
Image