The Hobbit, an unexpected journey,
6/10
Toch wel een redelijk vermakelijke film, toch jammer dat ze een specifieke scène niet precies hetzelfde maakten als in de lord of the rings dat in deze film voorkwam om het geloofwaardig te houden, verder was het voor mij iets te veel een ravijn in vallen en niks mankeren.
Groot pluspunt is toch echt de omgevingen, nieuw zeeland is echt prachtig!
Hostel part 3,
4/10
Slap, soms zelf grappig zo slecht, ben wel klaar met deze serie. 1 en 2 waren de betere.
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
1007Fast & Furious 8
Had zowaar een kippevelmomentje.
Als je van veel over the top actie houdt dan zit je goed.
Ik ben ook wel een beetje een Vin Diesel fan.
Slechtste aan de film is Michele Rodriguez, ze hadden die beter dood gelaten in de reeks want die kan nu eens voor geen meter acteren hé
Gelukkig had je nog Charlize Theron en Misandei van GoT om de vrouwelijke eer te verdedigen
Slechtste aan de film is Michele Rodriguez, ze hadden die beter dood gelaten in de reeks want die kan nu eens voor geen meter acteren hé
Gelukkig had je nog Charlize Theron en Misandei van GoT om de vrouwelijke eer te verdedigen
1008Ik weet niet waarom, maar vind de Jason Statham ook wel goed erinStany7 wrote:Fast & Furious 8
1009Idd, op Michelle stoort er niemand, zelfs Dwayne Johnson vind ik OK en ik kan die normaal niet afMr.Wolf wrote:Ik weet niet waarom, maar vind de Jason Statham ook wel goed erinStany7 wrote:Fast & Furious 8
1010The Rock is veel charismatischer dan de hoofdpersonages in de Fast & Furious films vind ik. Jason Statham is altijd wel goedStany7 wrote:
Idd, op Michelle stoort er niemand, zelfs Dwayne Johnson vind ik OK en ik kan die normaal niet af
1011Resident Evil: The Final Chapter ==> 7,5/10
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
1012derde Die Hard, beresterk, alleen het einde was minder... 9/10
1013Guardians of the Galaxy 2
Even entertainend als de eerste
7.5/10
7.5/10
1014En maar wachten... eindelijk!Gamefreak wrote:derde Die Hard, beresterk, alleen het einde was minder... 9/10
Ja was goed he!
Silent Hill 7/10
Even een avondje enge film kijken
Maar de film deed me niet zoveel
Eindelijk wel een film met Sean Bean zonder dat hij .... ga
1015Ik ga er zondag naartoe, dus ben benieuwdTjeefkeuh wrote:Guardians of the Galaxy 2
7.5/10
1017Black
Pittig filmpje en niet echt voor gevoelige kijkers denk ik. Het gaat over twee bendes van verschillende rassen waarbij een jongen en meisje van elke bende verliefd worden op elkaar. Natuurlijk is dat niet naar de zin van hun gang.
Ik vond hem wel erg goed gedaan.
8/10
Pittig filmpje en niet echt voor gevoelige kijkers denk ik. Het gaat over twee bendes van verschillende rassen waarbij een jongen en meisje van elke bende verliefd worden op elkaar. Natuurlijk is dat niet naar de zin van hun gang.
Ik vond hem wel erg goed gedaan.
8/10
1018Resident Evil the final chapter
8/10
Wel goed dat het nu klaar is, het was een grote rit maar wel mooi.
Arrival
7/10
Vond hem wel wat hebben, het eind was wel apart maar ik had er iets meer van verwacht
Interstellar
9/10
Whauw deze wou ik al lang eens zien, hij was heel mooi, ver op het eind werd het me iets teveel waardoor ik echt een wtf moment had maar het geheel was echt mooi. Goede cast ook.
8/10
Arrival
7/10
Vond hem wel wat hebben, het eind was wel apart maar ik had er iets meer van verwacht
Interstellar
9/10
Whauw deze wou ik al lang eens zien, hij was heel mooi, ver op het eind werd het me iets teveel waardoor ik echt een wtf moment had maar het geheel was echt mooi. Goede cast ook.
1019Interstellar staat sowieso in mijn top 5. Ook weer prachtige muziek door Hans ZimmerColossus wrote:Resident Evil the final chapter
8/10
Arrival
7/10
Interstellar
9/10