-- mijn kat liep slechtgezind en mijn hand heeft dat mogen ondervinden
-- kheb ze dan ook maar eens onder haar voeten moeten geven, al doe ik dat niet graag
++ rustige dag vandaag
++ beetje leren
-- door die thesis sta ik wel wat achter met het studeren
++ thesis is normaal deze week helemaal af en dan moet ik daar ook niet meer aan denken
-- mijn data limiet is weer richting rood aan het gaan
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6422Echt: onze dochter precies hetzelfde. Zij wordt dan in oktober 3. Onze zoon van 4 1/2 spreekt gewoon minder lange zinnen dan zij, haha! Ze gaat de discussie graag met ons aan in ieder geval...W.O.L.F. wrote:+++ Gisteren gaan babysitten bij mijn fantastische buurmeisje, ze wordt in augustus 3, maar je kan er gewoon conversaties mee houden
6423+++ Gisterenavond een Drone kunnen scoren die van 140 euro afgeprijsd was naar 64 euro. Waarna ik een kortingscode kon ingeven die het verder kon afprijzen naar 10,60 euro.
--- Helaas pindakaas is de webshop erachter gekomen en hebben ze mijn geld terug gestort met een sorry en de voorwaarden waarvoor ze het uiteindelijk hebben kunnen weigeren (foutieve coupon wegens fout in hun systeem)
+++ Wel een korting van 5 euro gekregen, dat is beter dan niets zeker?
+++ Leuke werkdag gehad
+++ Straks bij mijn ouders gaan eten
+++ Dus zelf niet moeten koken
--- Helaas pindakaas is de webshop erachter gekomen en hebben ze mijn geld terug gestort met een sorry en de voorwaarden waarvoor ze het uiteindelijk hebben kunnen weigeren (foutieve coupon wegens fout in hun systeem)
+++ Wel een korting van 5 euro gekregen, dat is beter dan niets zeker?
+++ Leuke werkdag gehad
+++ Straks bij mijn ouders gaan eten
+++ Dus zelf niet moeten koken
6424++ heb momenteel 1 vd beste avonden in lange tijd: rode porto + twitch guitar artists + overall good mood = heaven
6425+++++ En het is weekend... Geen les meer tot dinsdag
6426------- Vind maar geen vakantiejob voor in de zomervakantie, en nu is het toch omzeep...
6428+++++ bijna een week gestopt met roken
Ok het is nog niet lang. Maar alle begin telt
6429+++ Goed zo! Ik hoop dat je het volhoudt!ShAmPi wrote:+++++ bijna een week gestopt met roken
6430Goed bezig! go go ShAmPi.Sora_Lizard wrote:+++ Goed zo! Ik hoop dat je het volhoudt!ShAmPi wrote:+++++ bijna een week gestopt met roken
6431@Shampi: Nice! Blijven volhouden!
--- 3u auto is een beetje veel vant goeie
--- Vader naar ziekenhuis voor afgescheurde pees in ziekenhuis, paar maanden geleden was er al sprake van een nieuwe schouder, maar weet niet of het in dezelfde is.
--- Bij mezelf is er ook net voor vertrek wat in mijn schouder/nek geschoten.
+++ Bij aankomst stralende zon net zoals bij vertrek, toen ik vertrok was het hier nog aan het gieten met zelfs smeltende sneeuw... Heb het zonnetje dus zelf maar meegebracht
--- 3u auto is een beetje veel vant goeie
--- Vader naar ziekenhuis voor afgescheurde pees in ziekenhuis, paar maanden geleden was er al sprake van een nieuwe schouder, maar weet niet of het in dezelfde is.
--- Bij mezelf is er ook net voor vertrek wat in mijn schouder/nek geschoten.
+++ Bij aankomst stralende zon net zoals bij vertrek, toen ik vertrok was het hier nog aan het gieten met zelfs smeltende sneeuw... Heb het zonnetje dus zelf maar meegebracht
6432+++ aangenaam verrast door wat er in de brievenbus lag, foto's gaan volgen
+++ Koningsdag, we hebben flink gaan shoppen
+++ soundbar uitgebreid
+++ mediaplayer grkocht met 5.000 retro games
+++ onze kleinste groeit als kool, al in maatje 68 kwa kleding is voor een gemiddelde van 6 maanden baby, de onze is nog maar 2.5 maand
+++ Koningsdag, we hebben flink gaan shoppen
+++ soundbar uitgebreid
+++ mediaplayer grkocht met 5.000 retro games
+++ onze kleinste groeit als kool, al in maatje 68 kwa kleding is voor een gemiddelde van 6 maanden baby, de onze is nog maar 2.5 maand
6433Mijn excuses. Maar ik had echt gelezen "afgescheurde penis..."Kolm wrote:--- Vader naar ziekenhuis voor afgescheurde pees in ziekenhuis, paar maanden geleden was er al sprake van een nieuwe schouder, maar weet niet of het in dezelfde is.
Aw....Colossus wrote:+++ mediaplayer grkocht met 5.000 retro games
Ik had je een retropie kunnen aanraden ipv een kodibox
OT:
+++++ VRIJDAG!
6434OEPS!ShAmPi wrote:Mijn excuses. Maar ik had echt gelezen "afgescheurde penis..."Kolm wrote:--- Vader naar ziekenhuis voor afgescheurde pees in ziekenhuis, paar maanden geleden was er al sprake van een nieuwe schouder, maar weet niet of het in dezelfde is.
OT:
+++++ VRIJDAG!
6435Geweldig!ShAmPi wrote: Mijn excuses. Maar ik had echt gelezen "afgescheurde penis..."
Misschien had ik er toch een extra keer 'schouder' tussen moeten zetten