Re: Welke game speelde je het laatste uit?

917
RoyVdW wrote: Ja direct opgezocht op YT en er is blijkbaar een alternatief einde in dat maïsveld met code mai zou ik nooit gevonden hebben. Wel pakkende game als je erbij nadenkt ik weet nog steeds niet wat nu juist de bedoeling was vreemd einde ik ga eens info opzoeken over het verhaal.
Ik denk dat er net als bij Limbo een simpel verhaal is voor wie het oppervlakkig wil volgen, maar eigenlijk zijn er meer mogelijkheden en zet het u aan tot denken.
billie91 wrote:Ik heb voor de vierde keer eergisteren The Witcher 3 uitgespeeld + de expansions. Man, wat blijft die game toch ook verschrikkelijk mooi. Voor mij nog steeds de beste game op de PS4.
Hoeveel uur is dat wel niet in totaal?
Na wat frustratie over een corrupte save zou ik toch zeker Grow Up aanraden als iemand hem nog niet gespeeld heeft. Het is de ultieme game om tussendoor te spelen als ge meer standaard genres even beu zijt. Vrij unieke relaxerende gameplay en ondanks de nogal minimalistische basis Unity graphics ook een erg mooie game (qua kleurenpallet toch). Het zegt genoeg dat ik nog 100% wou halen nadat ik de helft van mijn voortgang kwijt was vlak voor het einde. Maak dus wel af en toe eens een backup save als ge van plan zijt om hem in 1x uit te spelen (10-tal uur).

Grow Home had ik eerst gespeeld, maar dat is achteraf gezien niet meer dan een lange demo voor Grow Up en is misschien zijn geld niet helemaal waard. Een tijd terug zat die wel gratis bij PS+.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

919
Tjeefkeuh wrote:
billie91 wrote:Ik heb voor de vierde keer eergisteren The Witcher 3 uitgespeeld + de expansions. Man, wat blijft die game toch ook verschrikkelijk mooi. Voor mij nog steeds de beste game op de PS4.
Hoeveel uur is dat wel niet in totaal?
Ik denk dat ik ongeveer nu 400 uur in die game heb gestoken over de afgelopen 2 jaar. Maar nu leg ik de game definitief weg omdat ik anders niet toekom aan andere games. :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

920
paveman wrote:Ik heb Grow Home toen een kwartiertje gespeeld, maar was het al snel zat. Is Grow Up zoveel beter of is het meer van hetzelfde en moet je ervan houden?
Grow Home is maar een paar uur lang, lineair en weinig afwisselend. Duidelijk een game die begonnen is als tech demo / zijproject van een paar developers en afgewerkt is omdat hij populair werd binnen de studio.

Grow Up is 10-12 uur lang als ge 100% wilt halen, heeft een grote open wereld (een planeet, waarschijnlijk vergelijkbaar met een uit No Man's Sky maar voller), verschillende biomes en breidt op elk vlak de gameplay uit. De basis blijft wel hetzelfde.

Als Grow Home u niet boeide zou ik Grow Up nog eens proberen als die eventueel ook een PS+ game wordt.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

924
Bloodborne 9.5/10
Oh my...
Heeft mij uiteindelijk maar iets meer als een maand geduurd. Ik was er om eerlijk gezegd met een bang hart aan begonnen. Nu dat ik het uit heb, snap ik niet goed wat mensen hier zo heel moeilijk aan vinden. In het begin had ik een zware tijd wanneer ik tegen bv. Father Gascoigne, the blood starved beast etc moest vechten. Hier werden alle moeilijke bosses samengesmeten. Dit was dan ook de enige moment dat ik gebruik gemaakt heb van hulp door bepaalde npc's in te roepen. Na dit stuk, kreeg ik de meeste bosses in 1 tot 3 keer proberen dood (paar uitzonderingen en ja ik kijk naar jou: Ebrietas en Logarius). Zelfs de eindbaas was na 3 keer proberen dood.
Wat ik ergens wel minder vond, was het gebrek aan een verhaal. Je kon hier en daar wel enkele dingen lezen, maar heel veel was onduidelijk voor mij. Ook dat je bepaalde dingen moest doen om de aller aller laatste boss vrij te spelen. Kon ik echt bijna niet vinden zonder een guide. Ook sommige plaatsen zouden voor mij onmogelijk zijn om te vinden zoals Cainshurst of het dlc gedeelte.
De combat daarintegen was geweldig goed. Zeker wanneer je tegen een andere hunter moet vechten. Precies alsof je een bepaalde dans aan het uitvoeren bent. Er bestaat hier ook niets zoals blocken, dus ik ben halverwege het spel erachter gekomen dat er zoiets bestaat als ne parry. Gewoon schieten als een vijand u aanvalt. Ik gebruikte toch meestal gewoon mijn wegrollen.
De soundtrack was gewoon top. Zeker die bossfight met Ludwig.
Ondanks die kleine minpunten was ik er verslaafd aan om bv. toch nog snel die ene boss te proberen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

925
Tjeefkeuh wrote:Little Nightmares

Presentatie 9/10, gameplay 6/10

De gameplay is qua moeilijkheid meer te vergelijken met Journey dan Limbo of Inside, maar er zitten veel puzzels in en die zijn dus gewoon te simpel. Er zit ook een semi onmogelijke trophy in de lijst moest iemand het willen weten (Roy ws).

7.5/10
De presentatie spreekt mij ook heel erg aan, daarom dat ik de game ben blijven volgen. Ik twijfel nog wat omdat ik niet weet of het die €20 wel waard zou zijn.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

926
Net Black Ops Declassified uitgespeeld op Veteran. Voor Daviduvel en mss anderen: wees gewaarschuwd! Deze game heeft de meest cheape AI dat ik ooit ervaren heb! Dit is niet voor mensen met een zwak hard en die snel rage quitten!! Het moeilijkste zit er wel op nu kwa trophies al is er nog eentje die wat luckbased is en het meest Ulta Rare is van de ganse lijst...
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

927
Mr.Wolf wrote:Bloodborne 9.5/10
Oh my...
Heeft mij uiteindelijk maar iets meer als een maand geduurd. Ik was er om eerlijk gezegd met een bang hart aan begonnen. Nu dat ik het uit heb, snap ik niet goed wat mensen hier zo heel moeilijk aan vinden. In het begin had ik een zware tijd wanneer ik tegen bv. Father Gascoigne, the blood starved beast etc moest vechten. Hier werden alle moeilijke bosses samengesmeten. Dit was dan ook de enige moment dat ik gebruik gemaakt heb van hulp door bepaalde npc's in te roepen. Na dit stuk, kreeg ik de meeste bosses in 1 tot 3 keer proberen dood (paar uitzonderingen en ja ik kijk naar jou: Ebrietas en Logarius). Zelfs de eindbaas was na 3 keer proberen dood.
Wat ik ergens wel minder vond, was het gebrek aan een verhaal. Je kon hier en daar wel enkele dingen lezen, maar heel veel was onduidelijk voor mij. Ook dat je bepaalde dingen moest doen om de aller aller laatste boss vrij te spelen. Kon ik echt bijna niet vinden zonder een guide. Ook sommige plaatsen zouden voor mij onmogelijk zijn om te vinden zoals Cainshurst of het dlc gedeelte.
De combat daarintegen was geweldig goed. Zeker wanneer je tegen een andere hunter moet vechten. Precies alsof je een bepaalde dans aan het uitvoeren bent. Er bestaat hier ook niets zoals blocken, dus ik ben halverwege het spel erachter gekomen dat er zoiets bestaat als ne parry. Gewoon schieten als een vijand u aanvalt. Ik gebruikte toch meestal gewoon mijn wegrollen.
De soundtrack was gewoon top. Zeker die bossfight met Ludwig.
Ondanks die kleine minpunten was ik er verslaafd aan om bv. toch nog snel die ene boss te proberen.

met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Little Nightmares

Presentatie 9/10, gameplay 6/10

De gameplay is qua moeilijkheid meer te vergelijken met Journey dan Limbo of Inside, maar er zitten veel puzzels in en die zijn dus gewoon te simpel. Er zit ook een semi onmogelijke trophy in de lijst moest iemand het willen weten (Roy ws).

7.5/10
De presentatie spreekt mij ook heel erg aan, daarom dat ik de game ben blijven volgen. Ik twijfel nog wat omdat ik niet weet of het die €20 wel waard zou zijn.
Voor €15 zou ik niet meer twijfelen. Kijk misschien eens voor een tweedehands retailversie, die gaan er nu ongetwijfeld al zijn.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

929
The elder scrolls online: 8/10

Ik heb maar 8 euro voor deze game betaald en had geen hele hoge verwachtingen. De eerste keer als ik het opstartte dacht ik 'oei, wat een lelijke graphics'. Maar na een klein uurtje begon ik dit gewoon te worden. Vanaf dan werd de game steeds beter en beter. Ik heb veel side quests gedaan en heb de main story uitgespeeld. Momenteel ben ik level 25. Ik ven vanplan om nog even verder te spelen, tot ik het beu wordt.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

930
Verder spelen tot platinum nu :p
Naart schijnt een paar 100u en je moet emperor worden in PvP ofzoiets, wat gewoon pokkemoeilijk is xD

Zelf GTA5 voor de tweede keer platinum gehaald. Ik kan me niet herinneren dat ik de game zo frusterend/irritant vond de vorige keer... De meest stomme manieren waarop je doodgaat of een mission failed krijgt was soms echt :bomb:
Image
cron