Blijkbaar heb je gewonnen van je vrouw! Gefeliciteerd!paveman wrote:FInally!!! Nummer 100!!
Ja, toch maar een heel speciale gekozen als 100ste: The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II. Prachtige game (zelfs na 3x doorspelen...)
Re: Pronken met je Platinums
1578Proficiat Paveman ik ben er ook bijna
92 Wielen van Aurelia
Leuk spel voor paar uur, maar daarna ging het vervelen want je herhaalt veel stukken. Dialogen zijn wel leuk uitgewerkt. 16 verschillende eindes die je moet ontgrendelen. Gelukkig duurt elk spel +-15 à 20 minuten. Zonder textguide weet je ook nooit wat je allemaal moet doen voor de eindes want dat wordt nergens weergegeven. Welke dialoogkeuzes je moet maken enzo is ook belangrijk soms denk ik bij bepaalde games hoe kan je de plat halen als je games op een "natuurlijke" manier speelt Maar ja zolang ik het hunten leuk vind doe ik het Gelukkig stond deze ook in de Paas sales, de volle prijs is die niet waard.
92 Wielen van Aurelia
Leuk spel voor paar uur, maar daarna ging het vervelen want je herhaalt veel stukken. Dialogen zijn wel leuk uitgewerkt. 16 verschillende eindes die je moet ontgrendelen. Gelukkig duurt elk spel +-15 à 20 minuten. Zonder textguide weet je ook nooit wat je allemaal moet doen voor de eindes want dat wordt nergens weergegeven. Welke dialoogkeuzes je moet maken enzo is ook belangrijk soms denk ik bij bepaalde games hoe kan je de plat halen als je games op een "natuurlijke" manier speelt Maar ja zolang ik het hunten leuk vind doe ik het Gelukkig stond deze ook in de Paas sales, de volle prijs is die niet waard.
1579Zie, slim van mij om niet de weddenschap aan te gaanpaveman wrote:FInally!!! Nummer 100!!
Ja, toch maar een heel speciale gekozen als 100ste: The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II. Prachtige game (zelfs na 3x doorspelen...)
Congratz met numero 100
1581Thnx guys!
@Marty: ik had zelf de hoop al opgegeven toen je zo snel richting de 198 ging. Maar Sora heeft gelijk: gelukkig heeft de baby zich nog een tijdje koest gehouden...
@Marty: ik had zelf de hoop al opgegeven toen je zo snel richting de 198 ging. Maar Sora heeft gelijk: gelukkig heeft de baby zich nog een tijdje koest gehouden...
1582Eindelijk de juiste 100ste gehaald, waardoor ik nummer 101 nu ook kon halen...
Driveclub Bikes
Erg leuke game/uitbreiding. Ik heb genoten van mijn Driveclub avontuur
Driveclub Bikes
Erg leuke game/uitbreiding. Ik heb genoten van mijn Driveclub avontuur
1583Gefeliciteerd! Ik hoop je echter binnenkort met wat anders te kunnen feliciteren!
1584Hehe, dat hoop ik ook. Zo lang het nog niet zover is probeer ik nog maar zoveel mogelijk van relatief veel gametijd te genieten...Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd! Ik hoop je echter binnenkort met wat anders te kunnen feliciteren!
1585 93 Mijn ambacht: Verhaal Modus
Had geen verwachtingen voor deze Telltale titel. Viel beter mee dan verwacht, maar niks speciaal. Stond ook in sales met alle DLC erbij. Veruit de langste game
Had geen verwachtingen voor deze Telltale titel. Viel beter mee dan verwacht, maar niks speciaal. Stond ook in sales met alle DLC erbij. Veruit de langste game
1588Er worden weer vlot platinums behaald
Nog een beetje grinden en dan heb ik de platinum van DriveClub Bikes ook
Nog een beetje grinden en dan heb ik de platinum van DriveClub Bikes ook
1589Geen platinum, maar wel de laatste achievement van the binding of isaac op steam:
Na 433 uur heb ik hem eindelijk gehaald
Na 433 uur heb ik hem eindelijk gehaald
1590Wauw! Congrats! 433 uur aan 1 game is al een hele prestatie, maar wat ik hoor is dit ook een erg lastige game, dus top dat je die op 100% hebt weten te halen!