Alienation is niet echt mijn kopje thee
Tales of the Borderlands is awesome, maar heb ik al
De rest is echt bagger. Aardig beter update, maar niet echt voor mij dus
Re: PlayStation Plus
1067Mooie update, heb de TFTB en Port Royale 3 wel al maar Aliennation wil ik al ff
1068Vorige maand nog getwijfeld, gelukkig niet gedaan dusgamerke1992 wrote:Tales from the borderlands heb ik nog maar net gekocht risico van het vak zeker?
De rest moet ik nog opzoeken.
Alienation lijkt ook wel leuk.
1069Moet je al iets gespeeld hebben uit de borderlands reeks om die van telltale te kunnen verstaan? Of kan je het blanco beginnen spelen?
1070Je kan blanco beginnen.Toon8 wrote:Moet je al iets gespeeld hebben uit de borderlands reeks om die van telltale te kunnen verstaan? Of kan je het blanco beginnen spelen?
1071Er komen wel een aantal bekende gezichten terug uit de vorige games en bouwt een beetje voort op Borderlands 2. Al ga je idd niet zo heel missen als je de vorige games niet hebt gespeeldToon8 wrote:Moet je al iets gespeeld hebben uit de borderlands reeks om die van telltale te kunnen verstaan? Of kan je het blanco beginnen spelen?
1072Goed om te weten, ik had net dezelfde vraagElexus wrote:Je kan blanco beginnen.Toon8 wrote:Moet je al iets gespeeld hebben uit de borderlands reeks om die van telltale te kunnen verstaan? Of kan je het blanco beginnen spelen?
Opvallend hoe deze maand zoveel beter wordt onthaald na de afgelopen mindere maanden
1073Elexus wrote:Je kan blanco beginnen.Toon8 wrote:Moet je al iets gespeeld hebben uit de borderlands reeks om die van telltale te kunnen verstaan? Of kan je het blanco beginnen spelen?
Zal hem dan zeker eens uitproberen.Mr.Wolf wrote:Er komen wel een aantal bekende gezichten terug uit de vorige games en bouwt een beetje voort op Borderlands 2. Al ga je idd niet zo heel missen als je de vorige games niet hebt gespeeld
Voor de rest van de games: meh
1074Tot nu toe nog geen spijt gehad dat ik m'n abo niet heb vernieuwd...Marty wrote:Daar is Marty weer met de update:
Alienation (PS4)
Tales from the Borderlands (PS4)
Blood Knights (PS3)
Port Royale 3: Pirates and Merchants (PS3)
Laser Disco Defenders (PS Vita)
Type: Rider (PS Vita)
bron: Playstation.com
1078Ik heb dus net tales from the borderlands en life is strange gekocht. Zou typisch zijn haha
1079Geen local coop bij Killing Floor 2
Nuja, aangezien het "gratis" is valt het nog te proberen online met vrienden.
Nuja, aangezien het "gratis" is valt het nog te proberen online met vrienden.
1080Life is strange heb ik al en killing floor 2 lijkt me niet iets voor mij. Maar ja, ik heb het toch te druk met horizon zero dawn