Re: Het budgetgaming-topic
466Ik heb die mail ook gekregen trouwens. Ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen die zou krijgen...
Moah: ME Andromeda was bij launch ook al € 50 of € 55 bij Media Markt, dus zo heel veel goedkoper vind ik het niet.met0t0 wrote:Ook snel de season pass van Sniper Ghost Warrior 3 binnengehaald
En Mass Effect Andromeda staat ook bij Game Mania al in korting. Nu voor €50.
Het Andromeda Initiative heeft je nodig, ismic.
Bespaar 30% op Mass Effect: Andromeda door je onderstaande exclusieve tegoedboncode in de PlayStation®Store in te voeren.*
*hier staat code*
De aanbieding is geldig tot 6 mei, 00:59 uur CEST.
*Gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing. Deze zijn hier te lezen.
Meer info over tegoedboncodes vind je hier.
Waar zou het dan van af hangen of ge die mail krijgt of niet?Sanity penguin wrote:Geen geintje hoor , denk ik toch.
Het Andromeda Initiative heeft je nodig, ismic.
Bespaar 30% op Mass Effect: Andromeda door je onderstaande exclusieve tegoedboncode in de PlayStation®Store in te voeren.*
*hier staat code*
De aanbieding is geldig tot 6 mei, 00:59 uur CEST.
*Gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing. Deze zijn hier te lezen.
Meer info over tegoedboncodes vind je hier.
Das de mail die ik heb en is officieel van Sony adres. Kan ik de code testen zonder aankoop, dan zijn we zeker?
Ik heb ook alle DLC voor 2 en 3 gekocht, maar de games op discpaveman wrote:Misschien ooit de aankoop van een digitale versie van ME of DLC?
Volgens mij heb ik - buiten ME3 via Plus - geen ME's digitaal gekocht, maar wel de nodige DLC. Ik weet niet hoe dat met onze goedlachse pinguïn zit?
In hoeverre is die site te vertrouwen? Want het zijn idd aantrekkelijke prijzen.dividedx11 wrote:Ik kijk tegenwoordig vaak op base.com, echt goedkope games.
Ik heb dat wel al veel goed van gehoord.daviduvel wrote:In hoeverre is die site te vertrouwen? Want het zijn idd aantrekkelijke prijzen.dividedx11 wrote:Ik kijk tegenwoordig vaak op base.com, echt goedkope games.