Re: Welke game speelde je het laatste uit?

931
Virginia

Na twee keer het verhaal te spelen snapte ik het nog niet allemaal... Uiteindelijk na wat opzoeken blijkt ook dat je er toch wel een beetje een eigen interpretatie aan kan/mag/moet geven. 1 bepaalde interpretatie kan ik wel me wel in vinden en kan ik volgen met wat ik gespeeld heb.
[+] interpretatie
Anna wordt FBI inspector en samen met haar partner gaat ze op zoek naar Lucas. Tegelijk moet ze een intern onderzoek doen naar haar partner. Uiteindelijk beslist ze om haar partner niet te verlinken bij de bazen en komen ze allebei in de gevangenis. (Tot hier snapte ik het zelf nog) En vanaf hier is het allemaal een droom/hallucinatie door drugs in de sticker en waarin ze dan terugziet hoe het allemaal had kunnen lopen als ze haar partner wel verlinkt had.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

932
Kolm wrote:Verder spelen tot platinum nu :p
Naart schijnt een paar 100u en je moet emperor worden in PvP ofzoiets, wat gewoon pokkemoeilijk is xD

Zelf GTA5 voor de tweede keer platinum gehaald. Ik kan me niet herinneren dat ik de game zo frusterend/irritant vond de vorige keer... De meest stomme manieren waarop je doodgaat of een mission failed krijgt was soms echt :bomb:
Zoals ik dat heb gelezen is dat praktisch onmogelijk.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

934
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Zoals ik dat heb gelezen is dat praktisch onmogelijk.
Ja, je zou echt een week lang bijna non-stop moeten gamen en dan nog het geluk hebben dat je ook in de winnende faction zit... :q:
Inderdaad Inderdaad :p en blijkbaar kan je ook geluk hebben en het zonder problemen halen, maar die kans is gewoon zo klein. Ik ga er mij niet aan wagen :O
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

936
Gamefreak wrote:AC Unity, bij momenten toch gezweet, de vijanden zijn een stuk taaier, alerter en sterker.... als je een groepje van 3 vijanden tegenkomt, ben je meestal gezien, in de vorige AC's kon je een meute van wel 8 man aan dacht ik toch... 9/10 maar toch de beste AC tot nu toe vind ik !!
Leuk om te weten ik moet er nog steeds aan beginnen als ik daar ooit aan toekom :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

937
Gamefreak wrote:AC Unity, bij momenten toch gezweet, de vijanden zijn een stuk taaier, alerter en sterker.... als je een groepje van 3 vijanden tegenkomt, ben je meestal gezien, in de vorige AC's kon je een meute van wel 8 man aan dacht ik toch... 9/10 maar toch de beste AC tot nu toe vind ik !!
Ik vond dat je in Unity veels te veel op stealth moest vertrouwen. De game liet eigenlijk slecht toe om frontaal de aanval te kiezen. Ook qua verhaal was de game minder dan de AC's ervoor.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

938
billie91 wrote:
Gamefreak wrote:AC Unity, bij momenten toch gezweet, de vijanden zijn een stuk taaier, alerter en sterker.... als je een groepje van 3 vijanden tegenkomt, ben je meestal gezien, in de vorige AC's kon je een meute van wel 8 man aan dacht ik toch... 9/10 maar toch de beste AC tot nu toe vind ik !!
Ik vond dat je in Unity veels te veel op stealth moest vertrouwen. De game liet eigenlijk slecht toe om frontaal de aanval te kiezen. Ook qua verhaal was de game minder dan de AC's ervoor.
Ik vind qua verhaal de AC vanaf black flag eigenlijk minder goed... Het is eigenlijk bijna altijd hetzelfde nu. Wat mij vooral stoorde aan AC Unity was de omgeving. Het is leuk om steden te hebben, maar niet alleen een stad. Daardoor begon ik het altijd een beetje hetzelfde te vinden. Ook de bad guys hebben geen charisma meer. Als je dan kijkt naar AC 2 of AC 3... Dit waren de coole tempeliers.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

942
Toon8 wrote:Tales from the Borderlands -> 6/10

Vind ik de minste van al de telltale games die ik al speelde, waarschijnlijk ook omdat de borderlands games me niet interesseren. Zonder ps+ had ik deze nooit gespeeld.
Ik heb net episode 3 uit en ik vind het de beste telltale tot nu toe :p Al ben ik wel een enorme fan van borderlands. En dat er veel bekende gezichten terugkomen is echt super.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

943
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Tales from the Borderlands -> 6/10

Vind ik de minste van al de telltale games die ik al speelde, waarschijnlijk ook omdat de borderlands games me niet interesseren. Zonder ps+ had ik deze nooit gespeeld.
Ik heb net episode 3 uit en ik vind het de beste telltale tot nu toe
Image
Al ben ik wel een enorme fan van borderlands. En dat er veel bekende gezichten terugkomen is echt super.
Ik heb nog nooit Borderlands gespeeld, maar ik vind dit ook wel een van de beste telltale games dusver (ben bij episode 3).
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

944
billie91 wrote:
Gamefreak wrote:AC Unity, bij momenten toch gezweet, de vijanden zijn een stuk taaier, alerter en sterker.... als je een groepje van 3 vijanden tegenkomt, ben je meestal gezien, in de vorige AC's kon je een meute van wel 8 man aan dacht ik toch... 9/10 maar toch de beste AC tot nu toe vind ik !!
Ik vond dat je in Unity veels te veel op stealth moest vertrouwen. De game liet eigenlijk slecht toe om frontaal de aanval te kiezen. Ook qua verhaal was de game minder dan de AC's ervoor.
ik vond het verhaal net heel goed, smaken verschillen duidelijk !! Dat van stealth ben ik mee eens, en ik hou niet zo daarvan, maar toch vond ik de game enorm meevallen !

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

945
minermb wrote:
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Tales from the Borderlands -> 6/10

Vind ik de minste van al de telltale games die ik al speelde, waarschijnlijk ook omdat de borderlands games me niet interesseren. Zonder ps+ had ik deze nooit gespeeld.
Ik heb net episode 3 uit en ik vind het de beste telltale tot nu toe :) Al ben ik wel een enorme fan van borderlands. En dat er veel bekende gezichten terugkomen is echt super.
Ik heb nog nooit Borderlands gespeeld, maar ik vind dit ook wel een van de beste telltale games dusver (ben bij episode 3).
Waarom vinden jullie het de beste?

Ik vind dat de keuzes eigenlijk totaal niet belangrijk zijn aangezien je weet dat het vooral een humoristisch serie is. In tegenstelling tot bv TWD en GOT serie waarbij je weet dat keuzes kan leiden tot de dood van sommige karakters. Dat mis ik hier vooral, het mag voor mij wat meer drama zijn :P
Bijvoorbeeld in deze game heb je heel vaak de keuze om trash talk te doen of om je er proberen uit te lullen, maar je weet dat er geen consequenties zullen zijn als je trash talk doet tegen vijanden dus deed ik natuurlijk altijd dat. Bij Ramsay Bolton in GOT moet je dat niet proberen of je weet wat er gebeurt ...
Het zijn zo'n zaken dat ik bedoel.
Image