Re: Het moppen topic
587Waarom krijgt een dom blondje maar een kwartier middagpauze?
Anders moet ze opnieuw ingewerkt worden.
Anders moet ze opnieuw ingewerkt worden.
588man die zijn platSora_Lizard wrote:Een woord van 12 letters zonder klinkers :
zandweggetje
589Ik ken toch niet direct een plat zandweggetje hoor, is meestal redelijk hobbeligGamefreak wrote:man die zijn platSora_Lizard wrote:Een woord van 12 letters zonder klinkers :
zandweggetje
590Ober, hoelang werkt u hier al?
Al 2 weken, meneer..
Dan bent u niet de ober aan wie ik mijn bestelling heb opgegeven!
Al 2 weken, meneer..
Dan bent u niet de ober aan wie ik mijn bestelling heb opgegeven!
591De pastoor komt Marieke tegen op straat.
“Wat is er Marieke? Je kijkt zo triestig.”
"Och meneer pastoor," zegt Marieke, "je weet dat mijne Jef drinkt, maar nu krijg ik de laatste tijd ook nog slaag."
"Dat is wel erg," zegt meneer pastoor, “maar probeer hem toch te vergeven!"
"Dat heb ik al drie keer geprobeerd meneer pastoor, maar hij heeft een maag van beton!"
“Wat is er Marieke? Je kijkt zo triestig.”
"Och meneer pastoor," zegt Marieke, "je weet dat mijne Jef drinkt, maar nu krijg ik de laatste tijd ook nog slaag."
"Dat is wel erg," zegt meneer pastoor, “maar probeer hem toch te vergeven!"
"Dat heb ik al drie keer geprobeerd meneer pastoor, maar hij heeft een maag van beton!"
593Drie kinderen vertellen elkaar op het schoolplein over hun moeders.
Het eerste kind zegt: "Mijn moeder is als een sportwagen. ze is mooi en elegant."
Het tweede kind zegt: "Mijn moeder is als een jeep. ze is stoer en snel."
Het derde kind zegt: "Mijn moeder is als een ziekenwagen. Ze zegt altijd: Doe-dit Doe-dat."
Het eerste kind zegt: "Mijn moeder is als een sportwagen. ze is mooi en elegant."
Het tweede kind zegt: "Mijn moeder is als een jeep. ze is stoer en snel."
Het derde kind zegt: "Mijn moeder is als een ziekenwagen. Ze zegt altijd: Doe-dit Doe-dat."
594De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt, is de dag dat ze stofzuigers gaan maken.
595"Was u gisteren ook bij die lezing over literaire stromingen?"
"Inderdaad, ik sliep een rij achter u."
"Inderdaad, ik sliep een rij achter u."
596Een student komt een dierenwinkel binnen en vraagt: 'Mag ik 265 kakkerlakken, een rat, 13 spinnen, zeven pissebedden en vier muizen?'
De dierenwinkelier: 'Die muizen lukt wel, maar de rest is moeilijk. Waar heeft u, als ik vragen mag, al die dieren voor nodig?'
De student: 'Ik ga morgen verhuizen en mijn hospita eist dat ik m'n kamer in dezelfde staat achterlaat als waarin ik hem aantrof.'
De dierenwinkelier: 'Die muizen lukt wel, maar de rest is moeilijk. Waar heeft u, als ik vragen mag, al die dieren voor nodig?'
De student: 'Ik ga morgen verhuizen en mijn hospita eist dat ik m'n kamer in dezelfde staat achterlaat als waarin ik hem aantrof.'