Re: Welke serie volg je momenteel?
856Wow, gisteren aflevering 11 gezien van 13 reasons why. Was 1 van de triestigste dingen die ik ooit al in een serie heb gezien...
En het wordt nog beter!RoyVdW wrote:Breaking Bad na een paar jaar terug opnieuw. Al aan de helft van S3. Echt goed.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Seizoen 5 is echt zoveel beter als 3 en 4gamerke1992 wrote:Ik ben klaar met het 4de seizoen van arrow. Nu is het tijd om aan het 5de te beginnen.
Van the flash ben ik ook weer helemaal mee. Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week.
Oh ik ben benieuwdMr.Wolf wrote:Seizoen 5 is echt zoveel beter als 3 en 4gamerke1992 wrote:Ik ben klaar met het 4de seizoen van arrow. Nu is het tijd om aan het 5de te beginnen.
Van the flash ben ik ook weer helemaal mee. Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week.
Elexus wrote:12 Monkeys season 2 uitgekeken. Nu begonnen aan 13 Reasons Why.
Zowel positief als negatief... Vind de negatieve een beetje overdreven ma bonGamefreak wrote:Elexus wrote:12 Monkeys season 2 uitgekeken. Nu begonnen aan 13 Reasons Why.
die serie krijgt best veel kritiek heb ik gehoord...
Ik heb net het tweede seizoen uitgekeken en het was echt steengoed. Veel spanning, humor en mysterie. Ik hoop dat er nog een derde seizoen komtMr.Wolf wrote: Hierna seizoen 2 van Sense8
Ooh, nu ben ik benieuwd. De laatste tijd is Netflix goed bezig met zijn originalsminermb wrote:Ik heb net het tweede seizoen uitgekeken en het was echt steengoed. Veel spanning, humor en mysterie. Ik hoop dat er nog een derde seizoen komtMr.Wolf wrote: Hierna seizoen 2 van Sense8
Waarom komen zoveel nieuwe series/seizoenen op netflix altijd uit rond examenperiodes? Dat gebeurt zowat bij elke serie waar ik naar uit kijk