nope, is ie zo kort ?RoyVdW wrote:Ondertussen al uit zeker?Gamefreak wrote:vandaag begonnen met The Order, zeer mooie graphics, en voor de rest zeker niet slecht, ik ben benieuwd wat de game zoal in petto gaat hebben
Re: Wat speel je op dit moment?
107ps vita: Muramasa rebirth, het kwam traag op gang en leek wat eentonig. Maar nu begin ik het leuker te vinden. De omgevingen zijn wel prachtig gemaakt
Ps4: the walking dead season 1. Leuk, maar ik het er meer van verwacht. Ik ben nu aan episode 4 bezig.
EDIT: episode 5 wordt interessant Nu heb ik wel zin om verder te spelen.
Ps4: the walking dead season 1. Leuk, maar ik het er meer van verwacht. Ik ben nu aan episode 4 bezig.
EDIT: episode 5 wordt interessant Nu heb ik wel zin om verder te spelen.
108Ja valt te platten op 6-8u in één speelbeurt. Elexuss had de plat op één dag.Gamefreak wrote:nope, is ie zo kort ?RoyVdW wrote:Ondertussen al uit zeker?Gamefreak wrote:vandaag begonnen met The Order, zeer mooie graphics, en voor de rest zeker niet slecht, ik ben benieuwd wat de game zoal in petto gaat hebben
http://www.playstationtrophies.org/foru ... er-1886-a/
Edit: Direct eens beginnen aan episode 2 van TotB.
109Ik ben nog bezig met hotline miami 2, maar ik hoef nog maar 7 levels te spelen Ik denk dat ik ook nog een review zal plaatsen als ik de game uit heb
111Elke keer 10 minuten?Gamefreak wrote:@Roy, ik speel op men gemakje
112Gisteren begonnen aan Prototype 2 op PS3. Voorlopig nog niet kapot van.
113ongeveer een drie kwartier maar vandaag heb ik even volle gas gegeven. Dik uur gespeeld en meteen 2 hoodstukken afgehaspeldBozeGozerXrd wrote:Elke keer 10 minuten?Gamefreak wrote:@Roy, ik speel op men gemakje
114Mass Effect 2 op de PC. Dit spel en dan ME3 moet ik echt uitspelen voor ik aan nieuwe games begin.
Maar ik kan niet volgen want er komen zoveel games uit en ik heb maar zo weinig tijd om ze te spelen
Maar ik kan niet volgen want er komen zoveel games uit en ik heb maar zo weinig tijd om ze te spelen
116@Gamefreak; Bij die game is dat wel het beste anders is die direct uit
Zelf begonnen aan Sherlock Holmes: C&P op PS3.
Zelf begonnen aan Sherlock Holmes: C&P op PS3.
117begonnen met Thief op ps4. proloog en eerste hoofdstuk vond'k maar dwaas.. combat suckt, geen dual stealth kills..
119PS3: Prototype 2
En gisteren op mijn smartphone The Simpsons Tapped uitgeprobeerd. Wordt dus mijn nieuwe verslaving....
En gisteren op mijn smartphone The Simpsons Tapped uitgeprobeerd. Wordt dus mijn nieuwe verslaving....
120voeg mij toe aan uw vrienden via Origin!NTGSruler wrote:PS3: Prototype 2
Duo86