Re: Usertitles
17Ow, dacht dat het dezelfde zouden zijn als in de legende bij 'Who's online'?Kolm wrote:Moeten we eerst zeker zijn welke het wordendividedx11 wrote:Ook even reminden om de 'Overige Usertitles' stukje aan te passen
18Dat klopt, maar dit is nog niet definitief.dividedx11 wrote:Ow, dacht dat het dezelfde zouden zijn als in de legende bij 'Who's online'?Kolm wrote:Moeten we eerst zeker zijn welke het wordendividedx11 wrote:Ook even reminden om de 'Overige Usertitles' stukje aan te passen
19er zijn blijkbaar toch nieuwe usertitles
2: Net uit de pampers: 1-25
3: the lone wanderer: 25-70
4: ludger: 70-?
20Klopt het dat ik dat niet kan zien omdat ik bij redactie sta?
Vind het niet erg hoor, maar kan je dan na 12.000 post nog altijd een unieke naam krijgen?
Kdacht al aan Super Saiyan
Klinkt stom maar tegelijk zo cool
Vind het niet erg hoor, maar kan je dan na 12.000 post nog altijd een unieke naam krijgen?
Kdacht al aan Super Saiyan
Klinkt stom maar tegelijk zo cool
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
22En 2 namen naast elkaar zou niet lukken?ShAmPi wrote:Enkel de admins kunnen het zien. In de acp
242 is wel mogelijk als je een derde custom maakt die ze allebei bevat. Maar dat is dus een serieuze omweg en ik denk niet dat we die richting uit willen... op het andere forum ging dat makkelijker.
25minermb wrote:er zijn blijkbaar toch nieuwe usertitles
Je hebt er eentje overgeslagen. 2 is correct, 3 is naam correct, 4 is een andere maar 5 is wel jouw nummer 4
26Chocoprins is 69 dacht ik. Vanaf 100 is het Ico.Kolm wrote:minermb wrote:er zijn blijkbaar toch nieuwe usertitles
Je hebt er eentje overgeslagen. 2 is correct, 3 is naam correct, 4 is een andere maar 5 is wel jouw nummer 4
27wat is dan mogelijk?
Super Saiyan - Redactie
of enkel Super Saiyan of enkel Redactie?
Super Saiyan - Redactie
28Ik denk dat het aantal combinaties van persoonlijke wensen dan wel heel groot en onoverzichtelijk wordt. Ik denk dat we mensen die de grens van 12.000 halen (die we voor dit forum overigens nog niet hebben vastgesteld!) mogen kiezen: ofwel hun functie of een zelfgekozen titel. Voor mensen in een bepaalde kleur behouden overigens wel de kleur. Hieruit blijft jouw functie binnen de redactie toch zichtbaar.Captain Witwicky wrote:wat is dan mogelijk?
Super Saiyan - Redactie
29Oh, ik heb nog geen persoonlijke wens, ik werd gewoon plots nieuwsgierig. En het laatste dat je daar zegt, daar dacht ik juist ook aan. Paarse naam met eigen titel.Sora_Lizard wrote:Ik denk dat het aantal combinaties van persoonlijke wensen dan wel heel groot en onoverzichtelijk wordt. Ik denk dat we mensen die de grens van 12.000 halen (die we voor dit forum overigens nog niet hebben vastgesteld!) mogen kiezen: ofwel hun functie of een zelfgekozen titel. Voor mensen in een bepaalde kleur behouden overigens wel de kleur. Hieruit blijft jouw functie binnen de redactie toch zichtbaar.Captain Witwicky wrote:wat is dan mogelijk?
Super Saiyan - Redactie
30Zorg eerst maar dat je 12.000 posts (of wat we ook instellen) hebt, daarna zien we wel weer verder