Re: Horizon: Zero Dawn

78
Kolm wrote:Ondertussen zag ik nog wel een paar mensen hier hem spelen, wat zijn jullie bevindingen? :P
Kan niet stoppen met deze te spelen. Hij speelt echt geweldig. Dit is echt een topper en een nieuw vlaggenschip voor Sony. Alles werkt zo goed. De wereld is gigantisch en toch vind je om elke hoek van alle soorten machines. Na 30 uur nader ik het einde van de game allicht en wordt het wat makkelijker om machines te doden. Maar ik heb genoeg gezwoegd en gezweten om ze te verslaan.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

80
Ik vind et een superawesomevet spel. Gameplay, grafisch, story, de beesten,... Allemaal Awesome in mijn ogen. Alleen wa minder Awesome Opt moment dak men eerste thunderjaw vermoord had kreeg ik geen xp tedju xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

81
@Maxi: Dat had ik ook :D 61u in iets meer dan 2 weken was toch wat veel van het goede, vooral omdat er nog 3-4 dagen tussen zaten waar ik ziek in bed lag en echt niks kon.

@Shampi: Ik heb ook erg lang met die startboog gedaan en dan in 1 keer de beste versie ervan gekocht. Voordeel van de betere is vooral dat je er meer modifications in kwijt kan waardoor die een stuk sterker wordt. En die boog met bepaalde elementen (freeze, shock, ...) kan ook erg handig zijn voor zwakke punten zoals canisters. Zelf was ik vooral van het vechten van de lange afstand tot ik meer dieren kon overriden en ze in mijn voordeel kon gebruiken :D

@fsterchele: Waren er toevallig mensen in de buurt die hielpen? Ik heb ook paar keer een kill steal gehad door hen... Doe ik bijna al het werk en de laatste millimeter health ging eraan door hen en byebye xp... :(
Image

82
Kolm wrote:@Maxi: Dat had ik ook :D 61u in iets meer dan 2 weken was toch wat veel van het goede, vooral omdat er nog 3-4 dagen tussen zaten waar ik ziek in bed lag en echt niks kon.

@Shampi: Ik heb ook erg lang met die startboog gedaan en dan in 1 keer de beste versie ervan gekocht. Voordeel van de betere is vooral dat je er meer modifications in kwijt kan waardoor die een stuk sterker wordt. En die boog met bepaalde elementen (freeze, shock, ...) kan ook erg handig zijn voor zwakke punten zoals canisters. Zelf was ik vooral van het vechten van de lange afstand tot ik meer dieren kon overriden en ze in mijn voordeel kon gebruiken :D

@fsterchele: Waren er toevallig mensen in de buurt die hielpen? Ik heb ook paar keer een kill steal gehad door hen... Doe ik bijna al het werk en de laatste millimeter health ging eraan door hen en byebye xp... :(
Jup da was et geval dat er andere pipos laatste slag hebben gedaan...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

86
Ik heb net een stukje van de game gespeeld en het is echt zo mooi :O Ik moest wel wennen aan de robots, maar het is erg leuk.

Dan nog te bedenken dat toen de eerste trailer van de game kwam, dat ik dacht dat deze game helemaal niks voor mij zou zijn, boy was I wrong :D
Image

Re: Horizon Zero Dawn

89
Ik ben al 20 uur bezig, maar zit pas op 33%. Er is echt zoveel te doen in dit spel. Ik vind het ook leuk dat de collectibles die je verzamelt toch nog enig nut hebben in het spel en niet dat ze er bij zitten om gewoon te verzamelen. Je leert ook steeds beter hoe je dino's het best kunt doden en wat zijn zwakke plekken zijn. Ik moest gisteren die missie doen met die grounbreaker. Het duurde me een half uur en vele sterfgevallen, maar uiteindelijk had ik hem toch tegen de grond kunnen werken. In het begin van de game dacht ik ook dat die ropecaster nutteloos was, maar na die hunting trial ben ik erachter gekomen dat ze toch van pas kunnen komen. Zo'n fantastische game dit :D
Image