Ik zit aan E3, maar voorlopig kan het de humor van de Borderlands reeks wel goed incorporeren in het verhaal. Hier en daar zijn er wel wat "cringy" pogingen, maar al bij al is het wel amusant. De keuzes maakten in TWD 1 en 2 (de enige andere die ik heb gespeeld) ook niet echt uit vond ik.Toon8 wrote: Waarom vinden jullie het de beste?
Ik vind dat de keuzes eigenlijk totaal niet belangrijk zijn aangezien je weet dat het vooral een humoristisch serie is. In tegenstelling tot bv TWD en GOT serie waarbij je weet dat keuzes kan leiden tot de dood van sommige karakters. Dat mis ik hier vooral, het mag voor mij wat meer drama zijn
Bijvoorbeeld in deze game heb je heel vaak de keuze om trash talk te doen of om je er proberen uit te lullen, maar je weet dat er geen consequenties zullen zijn als je trash talk doet tegen vijanden dus deed ik natuurlijk altijd dat. Bij Ramsay Bolton in GOT moet je dat niet proberen of je weet wat er gebeurt ...
Het zijn zo'n zaken dat ik bedoel.
Wat ik wel afschuwelijk vind zijn de animaties. Ik herinner mij niet dat ze zo slecht waren bij TWD. Alles lijkt half afgewerkt.
TWD vond ik over het algemeen een pak beter, misschien een 8/10 waard binnen het genre. Deze hooguit 7.