ieder zelf gerespecteerd gamer heeft LiS al laaaaang.....minermb wrote:Life is strange heb ik al en killing floor 2 lijkt me niet iets voor mij. Maar ja, ik heb het toch te druk met horizon zero dawn
Re: PlayStation Plus
1082hipster*Gamefreak wrote:ieder zelf gerespecteerd gamer heeft LiS al laaaaang.....minermb wrote:Life is strange heb ik al en killing floor 2 lijkt me niet iets voor mij. Maar ja, ik heb het toch te druk met horizon zero dawn
1083complete ps+games voor juni
Killing Floor 2 (PS4)
Life is Strange (PS4)
Neon Chrome (PS4, PS Vita)
Spy Chameleon (PS4, PS Vita)
Abyss Odyssey (PS3)
WRC 5: World Rally Championship (PS3)
bron: Playstationlifestyle
Killing Floor 2 (PS4)
Life is Strange (PS4)
Neon Chrome (PS4, PS Vita)
Spy Chameleon (PS4, PS Vita)
Abyss Odyssey (PS3)
WRC 5: World Rally Championship (PS3)
bron: Playstationlifestyle
1084Wel veel online games de laatste tijd bij plus :/
Nu ja, ben al blij dat ze ons gratis stuff geven
Nu ja, ben al blij dat ze ons gratis stuff geven
1088Bij een ps-plus abbo van een jaar krijg je nu Star wars battlefront ultimate edition gratis, dit is wel voor nieuwe leden,
Ik vraag me af, ben nu al een maand geen lid meer geweest, ben ik dan een nieuw lid?
Ik vraag me af, ben nu al een maand geen lid meer geweest, ben ik dan een nieuw lid?
1089Als je erop klikt in de store weet je het direct... Ik kreeg direct een foutmelding dat het niet voor mij was...
1090Pure discriminatieKolm wrote:Als je erop klikt in de store weet je het direct... Ik kreeg direct een foutmelding dat het niet voor mij was...
1091Tsja, voor jarenlange leden mogen ze eigenlijk ook wel een keertje wat uitzonderlijks doen? Enkel nieuwe leden lijken allerlei lokkertjes te krijgen (gratis dagen, gratis game, ...)
1092Dat is bijna overal zo mee. Ik begrijp dat ook nooit zo: je wordt gestimuleerd om steeds maar weer over te stappen van tv-/internetprovider, energieleverancier etc. etc. De trouwe klant (degene die er imo juist toe doen)? Who cares?Kolm wrote:Tsja, voor jarenlange leden mogen ze eigenlijk ook wel een keertje wat uitzonderlijks doen? Enkel nieuwe leden lijken allerlei lokkertjes te krijgen (gratis dagen, gratis game, ...)
1093Daarom dat het een slimme zet zou zijn om bijvoorbeeld elke 2 jaar een 'cadeautje' te geven indien je zonder onderbreking lid blijft. Dan zouden er velen niet enkele maanden zonder abonnement zitten.paveman wrote:Dat is bijna overal zo mee. Ik begrijp dat ook nooit zo: je wordt gestimuleerd om steeds maar weer over te stappen van tv-/internetprovider, energieleverancier etc. etc. De trouwe klant (degene die er imo juist toe doen)? Who cares?Kolm wrote:Tsja, voor jarenlange leden mogen ze eigenlijk ook wel een keertje wat uitzonderlijks doen? Enkel nieuwe leden lijken allerlei lokkertjes te krijgen (gratis dagen, gratis game, ...)
1095Ik ben een maand niet lid geweest maar heb me zojuist weer aangemeld en ik was bang dat ik de downloadcode niet zou krijgen, maar niks is minder waar
Hij is de mijne
Hij is de mijne