Re: No Man's Sky
436Het gerucht gaat nu dat het zou gaan om "Portals". We kunnen dus wellicht een update verwachten waarin we eindelijk gebruik kunnen maken van portals.
Ik ga de game zeker weer heel wat uurtjes spelen wanneer de update binnen is. Ik blijf het tof vinden dat ze ondanks de bergen kritiek de game blijven ondersteunen.Sora_Lizard wrote:Ha! Wellicht toch weer wat aandacht aan gaan schenken.
Nah, gewoon doen. Ik ben inmiddels alweer een tijdje bezig en heb mijn eerste grote gecrashte freighter gevonden. De hele game voelt door deze update gewoon weer een stuk frisser aan. Misschien wel de beste update tot nu toe.Sora_Lizard wrote:Het ziet er echt goed uit allemaal maar om helemaal overnieuw te beginnen? Daar zal ik toch wel een paar nachten over moeten slapen.
Zeker met deze update kom je veel nieuwe zaken tegen. De game heeft een duidelijker doel gekregen, iets wat ik wel kan waarderen. En voor €15 was je nooit bekocht.gamerke1992 wrote:Misschien ook nog maar eens opnieuw uit de kast halen Ik vond het een leuke game, waar ik zeker mijn 15 euro had uit gehaald. Maar ik denk ik dat ik er maar een kleine 20 uur op had gespeeld tot ik het beu was.