Met dat het komend weekend weer zover is, dacht ik om een nieuw topic te openen waarin alles van deze editie kan besproken worden.
Line up:
EA: Za 10/6 om 21h
Xbox Microsoft: Zo 11/6 om 23h
Bethesda: Ma 12/6 om 4h
Ubisoft: Ma 12/6 om 22h
Playstation Sony: Di 13/6 om 3h
Re: E3 2017
2Ik zal ditmaal niks live kunnen volgen jammer genoeg. Examens vallen veel te slecht. Normaal kijk ik Sony altijd live.
4Ik kijk zoals gewoonlijk EA en Ubisoft en misschien ook Xbox. Ben vooral benieuwd naar de show van Ubisoft (toch meestal 1 van de betere) en wat voor game de nieuwe AC is
7Ik vond deze site vorig jaar erg handig. Hier komen alle trailers op te staan die tijdens E3 worden geshowed.
8Die ligt nu plat blijkbaarminermb wrote:Ik vond deze site vorig jaar erg handig. Hier komen alle trailers op te staan die tijdens E3 worden geshowed.
9Wel EA's show trok weeral op niet zoveel. Zeker als ze er ook nog eens voor zorgen dat de meeste content getoond zal worden in de xbox/ps shows ... Was gelijk 1 grote aanloop naar de presentatie van battlefront 2.
10Way out lijkt me wel een leuk spel, maar voor de rest vond ik ook vrij weinig van EA's show.
11Zoals bijna iedere voorgaande editie kan ik het jammer genoeg nu ook helemaal niet live volgen. Ik haal later het nieuws hopelijk wel in
12A Way Out ga ik zeker offline in splitscreen spelen als het goed blijkt te zijn. Anthem zag er nogal generisch uit.
13Via http://2017.e3recap.com/ doet de site het wel.Tjeefkeuh wrote:Die ligt nu plat blijkbaarminermb wrote:Ik vond deze site vorig jaar erg handig. Hier komen alle trailers op te staan die tijdens E3 worden geshowed.
14Ja ondertussen werkt het weer, inderdaad wel een handige siteminermb wrote:Via http://2017.e3recap.com/ doet de site het wel.Tjeefkeuh wrote:Die ligt nu plat blijkbaarminermb wrote:Ik vond deze site vorig jaar erg handig. Hier komen alle trailers op te staan die tijdens E3 worden geshowed.