Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6692
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:-- mijn oor gaat wss nog wel een tijdje toe zitten. Op het examen moest ik zo een aantal keer 'wablieft?' zeggen en diene prof vond dat na een tijdje niet meer zo tof precies :p
Waarom meld je dan niet gewoon dat je problemen hebt met uw oor?

+++ Afscheidsfeestje van mijn richting was leuk :)
Omdat excuses geven vaak nog minder wordt geapprecieerd.
Image

6693
Elexus wrote:Ja ik weet dat er veel dat pas later doen maar zelfs met dat in gedachten, zijn het er nog zeer weinig. Tzal druk worden in september.
Als het hele jaar al druk is, kies je al wat sneller denk ik voor sommige dingen in september te zetten :)

+++ Ooohhh, er lijkt een Dragon Ball game te komen van de makers van Guilty Gear als de lek juist is
--- Verdomme, weer een Dragon Ball game erbij :lol:
--- Pfoejj, in dit huis heb je veel geduld nodig...

+++ Nog 20 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 31 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide
+++ Nog 74 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 129 dagen voor South Park TFBH CE
+++ Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6694
Elexus wrote:
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:-- mijn oor gaat wss nog wel een tijdje toe zitten. Op het examen moest ik zo een aantal keer 'wablieft?' zeggen en diene prof vond dat na een tijdje niet meer zo tof precies :p
Waarom meld je dan niet gewoon dat je problemen hebt met uw oor?

+++ Afscheidsfeestje van mijn richting was leuk :)
Omdat excuses geven vaak nog minder wordt geapprecieerd.
Amai, blij dat ik niet bij de rechten zit. Het is trouwens geen excus, uw oor zit vol, waardoor je hem/haar niet goed hoort, dat is gewoon een feit...
Captain Witwicky wrote:--- Pfoejj, in dit huis heb je veel geduld nodig...
Maar je woont er wel heel graag eh...

--- Warm, veel te warm, wie kan nu nog klimaatopwarming ontkennen? O ja, dienen enen daar in dat witte huisje :L:
+++ De nieuwe hond bij Thomas is fantastisch :)

6696
W.O.L.F. wrote:Maar je woont er wel heel graag eh...
--- Warm, veel te warm, wie kan nu nog klimaatopwarming ontkennen? O ja, dienen enen daar in dat witte huisje
"graag" is nogal breed beschreven ;) Heb ik een dak boven mijn hoofd, eten etc? Ja. Kan ik hier gelukkig zijn? Tuurlijk. Wie woont er nu niet graag thuis? Maar het tegenovergestelde kan ook en met de situatie kan het soms zijn dat je droomt van wat beter. :) Kheb het al eens gezegd, this is a love/hate situation.
Oh, kan je van een paar dagen (zeer) warm weer al spreken van klimaatopwarming? :P

+++ Nieuwe Need For Speed ziet er oké uit, maar wel vree cheesy.
+++ Nieuwe FFXV update op komst.

+++ Nog 19 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 30 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide
+++ Nog 73 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 128 dagen voor South Park TFBH CE

6698
Elexus wrote:--- ugh sinds gisteren zware buikpijn gekregen
-- voel me nog niet super en heb sffs examen
-- enorme dorst maar mag niet drinken of buikpijn wordt mogelijks erger
-- 3 examens in 1 week, pfff
-- zweet me te pletter

Zo dat was het voor de eerste uren van de dag. Kan alleen maar beter worden zeker. :p
Maag of darmen? Voor uw darmen kan je een heel klein beke bicarbonaat (bakingsoda) oplossen in water en dat oplossen, maar echt maar een mespuntje eh. Voor de darmen kan yoghurt helpen :)

Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:Maar je woont er wel heel graag eh...
--- Warm, veel te warm, wie kan nu nog klimaatopwarming ontkennen? O ja, dienen enen daar in dat witte huisje
"graag" is nogal breed beschreven ;) Heb ik een dak boven mijn hoofd, eten etc? Ja. Kan ik hier gelukkig zijn? Tuurlijk. Wie woont er nu niet graag thuis? Maar het tegenovergestelde kan ook en met de situatie kan het soms zijn dat je droomt van wat beter. :) Kheb het al eens gezegd, this is a love/hate situation.
Oh, kan je van een paar dagen (zeer) warm weer al spreken van klimaatopwarming? :P /quote]

Ik kijk wel uit naar een eigen huishouden hoor en ik heb het heel wat minder slecht dan jij...
Nee, niet enkel door de warmte, maar gewoon omdat het al een hele tijd precies compleet om zeep is, warm en koud op totaal onlogische momenten enzo...

+++ Altijd leuk als je door een heel moeilijke tekst raakt
Ben bezig met eigentijdse onderwijssystemen, en dan zie je voorbeelden zoals deze:

6699
W.O.L.F. wrote:Ik kijk wel uit naar een eigen huishouden hoor en ik heb het heel wat minder slecht dan jij...
Nee, niet enkel door de warmte, maar gewoon omdat het al een hele tijd precies compleet om zeep is, warm en koud op totaal onlogische momenten enzo...
Eigen huishouden? Ja, ik ook, maar da geldt voor iedereen denk ik. "Slecht" is ook zo'n naar woord, ik heb nog niet het perfecte woord gevonden om mijn situatie te beschrijven.
Ik vraag me af of dat vroeger ook zo was, die warmte en koude wisselvalligheid. En niet van een paar jaar geleden, maar van tientallen desnoods, om bepaalde trends te zien.

+++ Nieuwe Dragon Ball game
+++ Nieuwe Life Is Strange

+++ Nog 18 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 29 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide
+++ Nog 72 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 127 dagen voor South Park TFBH CE

6701
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:Ik kijk wel uit naar een eigen huishouden hoor en ik heb het heel wat minder slecht dan jij...
Eigen huishouden? Ja, ik ook, maar da geldt voor iedereen denk ik. "Slecht" is ook zo'n naar woord, ik heb nog niet het perfecte woord gevonden om mijn situatie te beschrijven.
Ik vraag me af of dat vroeger ook zo was, die warmte en koude wisselvalligheid. En niet van een paar jaar geleden, maar van tientallen desnoods, om bepaalde trends te zien.
Het is wel al gebeurt, maar ik we weten wel dat het steeds extremer wordt eh:

Hoe uw situatie thuis te noemen? Ik denk dat ik mij daar maar niet over ga uitspreken...

+++ Streching heeft goed gedaan
--- Bezig aan een verschrikkelijke tekst in de cursus :(

6702
W.O.L.F. wrote:Het is wel al gebeurt, maar ik we weten wel dat het steeds extremer wordt eh:
Hoe uw situatie thuis te noemen? Ik denk dat ik mij daar maar niet over ga uitspreken...
Dat er iets gebeurt door de opwarming is zeker :)
Wel, moest ge een woord kunnen vinden die het kan beschrijven en waar ik me in kan vinden, zeg maar :D

+++ Coole E3 trailers

+++ Nog 17 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 28 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide
+++ Nog 71 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 126 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake

6703
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:Het is wel al gebeurt, maar ik we weten wel dat het steeds extremer wordt eh:
Dat er iets gebeurt door de opwarming is zeker :)
Wel, moest ge een woord kunnen vinden die het kan beschrijven en waar ik me in kan vinden, zeg maar :D

+++ Coole E3 trailers

+++ Nog 17 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 28 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide
+++ Nog 71 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 126 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Life is strange komt op 31 augustus uit en dat is voor south park ;)

Over 3 uur weet ik of ik geslaagd of gezakt ben, maar ik verwacht wel het eerste
Image

6704
-- naar de faculteit van de psychologie moeten voor een examen, handig is dat ook niet
-- tis hier om dood te vallen, zo warm
-- nog een uur wachten tegen dat het examen begint, derp :p
++ na dit examen normaal gezien een vrij chill openboek examen vak
++ na dit vak zijn er nog maar 2 examens
-- tmag wel want ik geraak fysiek en mentaal redelijk uitgeput. Dit jaar welgeteld 3 dagen 'vakantie' gehad en nu begin ik toch aan het einde van mijn Latijn te komen...
Image