-- warmz
-- luxe probleem numbah 1 maar gisteren verveelde ik me al Ik kan echt niet goed omgaan met het 24/7 bezig zijn met stuff naar een 'zee' aan vrije tijd
++ straks naar Gent om een mogelijke vakantiejob te fixen
++ daarna gaan shoppen in de Mediamarkt met bonnen die ik van m'n vorige werk nog heb liggen
-- door iets stoms een trophy mislopen bij This War of Mine waardoor ik nét niet de platinum had...
++ vandaag maar eens opnieuw proberen en hopen dat het lukt
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6752met0t0 is uniek, die vindt je niet zomaar in de delhaize hoorGamefreak wrote:.... of hij gaat hem bij de Delhaize om de hoek halen :idea :W.O.L.F. wrote:+++ Alleen thuis zijn = lekker koken Gisteren de Bloemkoolsoep met schartong van Jeroen Meus, vandaag maakt met0t0 quiche : )
Als je wil mag je gerust aan mijn thesis komen werken hoor, alle hulp is welkomElexus wrote:-- warmz
-- luxe probleem numbah 1 maar gisteren verveelde ik me al Ik kan echt niet goed omgaan met het 24/7 bezig zijn met stuff naar een 'zee' aan vrije tijd
+/- Morgen examen, maar ik weet echt niet goed wat te verwachten. Het is open boek, maar we hebben enorm veel materiaal gekregen dat misschien bruikbaar is, maar ik kan echt niet alles afdrukken
6753+++ Rust bij W.O.L.F.
--- Het wordt een druk weekend door ouders die dan weg zijn. De tweede hond heeft gigantisch veel extra aandacht en wandelingen nodig
--- De warmte lijkt nog lang te blijven
--- Het wordt een druk weekend door ouders die dan weg zijn. De tweede hond heeft gigantisch veel extra aandacht en wandelingen nodig
--- De warmte lijkt nog lang te blijven
6754++ heel wss een jobke in de vakantie, yey yey
-- wat een warme dag, opdenduur droop het zweet gewoon van me af en heb ik het laten lopen, er was geen stoppen aan... O.O
-- bussen zonder airco's
++ via een leuke deal € 25 euro Steam wallet voor € 20, Steam Summer Sale, I'm ready
++ ook mijn bonnen kunnen inwisselen in de Mediamarkt
-- nu ff stoppen met uitgeven maar uiteindelijk heb ik niet eens zoveel uitgegeven door bonnen en deals
-- wat een warme dag, opdenduur droop het zweet gewoon van me af en heb ik het laten lopen, er was geen stoppen aan... O.O
-- bussen zonder airco's
++ via een leuke deal € 25 euro Steam wallet voor € 20, Steam Summer Sale, I'm ready
++ ook mijn bonnen kunnen inwisselen in de Mediamarkt
-- nu ff stoppen met uitgeven maar uiteindelijk heb ik niet eens zoveel uitgegeven door bonnen en deals
6755---- Morgen examen Frans (aka Sora )
- Daarna nog Engels
++ Dan vakantie
- Daarna nog Engels
++ Dan vakantie
6756Veel succes met Sora eh .. Frans!dividedx11 wrote:---- Morgen examen Frans (aka Sora )
- Daarna nog Engels
++ Dan vakantie
Ook met enge Els.
6757--- Nog niet kunnen uitslapen na Graspop, de vermoeidheid blijft nog wat hangen. De warmte helpt ook niet
--- Druk weekend in het vooruitzicht
+++ Nu nog een rustige dag
--- Druk weekend in het vooruitzicht
+++ Nu nog een rustige dag
6758++ de dees mag wss binnenkort op gesprek voor een job bij de FOD Financiën! Ben eens benieuwd!
-- terug in de boeken duiken als voorbereiding want mijn kennis van fiscaal recht is een beetje achterhaald
++ ochja met een doel voor ogen, geeft me dat niet
++ eindelijk nog eens een platinum gehaald
-- ik zwem weer in m'n eigen zweet, lekkerrrrrr
-- terug in de boeken duiken als voorbereiding want mijn kennis van fiscaal recht is een beetje achterhaald
++ ochja met een doel voor ogen, geeft me dat niet
++ eindelijk nog eens een platinum gehaald
-- ik zwem weer in m'n eigen zweet, lekkerrrrrr
6759--- Hitte en stress, not the best combination...
--- Mensen die dit weer leuk vinden en vragen naar meer zou ik graag een klap willen geven...
--- Soms is mijn personage 10x minder krachtig in FFXV dan sommige op de leaderboards (die cheaten maar ik zou da ook willen)...
--- Morgen naar buiten, waarschijnlijk in hitte
+++ Deadliest Catch
+/- FF12 OST gepreordered
--- Gratis t-shirt bij online store van Square Enix, maar waarschijnlijk niet voor mijn order op dezelfde game...
--- Raar, ik lijk niks meer te vinden op mijn pc van mijn laatste schooljaar over het onderwerp thesis...
+++ Nog 8 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 19 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide + OST
+++ Nog 26 dagen voor Resident Evil Vendetta BR
+++ Nog 62 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 117 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
--- Mensen die dit weer leuk vinden en vragen naar meer zou ik graag een klap willen geven...
--- Soms is mijn personage 10x minder krachtig in FFXV dan sommige op de leaderboards (die cheaten maar ik zou da ook willen)...
--- Morgen naar buiten, waarschijnlijk in hitte
+++ Deadliest Catch
+/- FF12 OST gepreordered
--- Gratis t-shirt bij online store van Square Enix, maar waarschijnlijk niet voor mijn order op dezelfde game...
--- Raar, ik lijk niks meer te vinden op mijn pc van mijn laatste schooljaar over het onderwerp thesis...
+++ Nog 8 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 19 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide + OST
+++ Nog 26 dagen voor Resident Evil Vendetta BR
+++ Nog 62 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 117 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
6760--- examens bijna gedaan, en tis gedaan met mooi weer...
++ een beetje minder minder mocht wel
Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
++ een beetje minder minder mocht wel
Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
6761++++ Nieuwe wagen gekocht!
---- Weinig gegamed de laatste tijd
++++ Oprit gegoten, tuin aangelegd! Ons huis is zalig!
---- Weinig gegamed de laatste tijd
++++ Oprit gegoten, tuin aangelegd! Ons huis is zalig!
6762+++ Veilig en wel terug van vakantie
+++ Milo was SUPERFLINK op vakantie, echt zo leuk, en hij is nog steeds superflink, niet dat het anders een lastige is maar hij heeft soms zijn kuren
+++ 30+ graden op vakantie is leuk
--- 30+ graden thuis id minder leuk
+++ Deze nacht eindelijk wat afkoeling
+++ Gisteren een Switch gekocht met Mario Kart en ik ben zeer aangenaam verrast
+++ Voor vaderdag Fire Emblem Echoes en Resident Evil VII gekregen
+++ Fire Emblem Echoes is ook TOP
--- Amper tijd gehad voor Resi
+++ Supergirl beginnen kijken op Netflix en vind het aangenamer dan vroeger
+++ Milo was SUPERFLINK op vakantie, echt zo leuk, en hij is nog steeds superflink, niet dat het anders een lastige is maar hij heeft soms zijn kuren
+++ 30+ graden op vakantie is leuk
--- 30+ graden thuis id minder leuk
+++ Deze nacht eindelijk wat afkoeling
+++ Gisteren een Switch gekocht met Mario Kart en ik ben zeer aangenaam verrast
+++ Voor vaderdag Fire Emblem Echoes en Resident Evil VII gekregen
+++ Fire Emblem Echoes is ook TOP
--- Amper tijd gehad voor Resi
+++ Supergirl beginnen kijken op Netflix en vind het aangenamer dan vroeger
6763- - - Subtiliteit behoort blijkbaar niet tot de sterke punten van onze community.Sora_Lizard wrote: Krijgen jullie al trek?
Of zou het zo zijn dat men denkt: "Daar heb je hem weer! Ik doe maar net alsof ik het niet snap dan gaat die vraag vanzelf voorbij?"
Indien het laatste het geval is dan zal ik er verder maar geen gewag van maken.
6764Was toch een overduidelijke referentie naar een PXtR BBQ? Toch?Sora_Lizard wrote:Krijgen jullie al trek?
- - - Subtiliteit behoort blijkbaar niet tot de sterke punten van onze community.
--- Tussen de verschrikkelijke hitte, een paar droge onweersklanken...
--- Al die games en hun updates, het is al moeilijk genoeg om 1 game en z'n updates te volgen...
+++ Nog 7 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 18 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide + OST
+++ Nog 25 dagen voor Resident Evil Vendetta BR
+++ Nog 61 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 116 dagen voor South Park TFBH CE
Zeurpiet van het jaar 2014
6765Wij hebben er vorig jaar enorm van genoten, al was het en petit commité, dus waar en wanneer men beste?Sora_Lizard wrote:- - - Subtiliteit behoort blijkbaar niet tot de sterke punten van onze community. : (Sora_Lizard wrote: Krijgen jullie al trek?
Of zou het zo zijn dat men denkt: "Daar heb je hem weer! Ik doe maar net alsof ik het niet snap dan gaat die vraag vanzelf voorbij?" : think:
Indien het laatste het geval is dan zal ik er verder maar geen gewag van maken.
+++ Haaaaaaa, de afkoeling
--- met0t0 die een paar dagen naar huis moet, samen het huishouden doen is toch veel gezelliger
+++ Vandaag verder met thesis, ik heb er zin in