Toch logisch, de meeste mensen gaan waarschijnlijk niet meer kijken naar andere opties van zodra ze een keuze gemaakt hebben. Dus als ge ze kunt lokken met een paar gratis games blijven ze wel klant bij u. De trouwe leden zijn al trouw en moeten niet meer overtuigd worden. Moest een groot deel ineens stoppen voor PS+ te betalen wordt het wel een probleem.paveman wrote:Dat is bijna overal zo mee. Ik begrijp dat ook nooit zo: je wordt gestimuleerd om steeds maar weer over te stappen van tv-/internetprovider, energieleverancier etc. etc. De trouwe klant (degene die er imo juist toe doen)? Who cares?Kolm wrote:Tsja, voor jarenlange leden mogen ze eigenlijk ook wel een keertje wat uitzonderlijks doen? Enkel nieuwe leden lijken allerlei lokkertjes te krijgen (gratis dagen, gratis game, ...)
Zo'n loyaliteitssysteem kan wel werken, maar waar gaat Sony klanten aan verliezen? Waarschijnlijk niet aan Microsoft. Ze moeten weinig moeite doen.