Re: De zevende Community BBQ!

5
Gamefreak wrote:
W.O.L.F. wrote:Aangezien we meerdere kinderen verwachten hebben we heel veel mensen nodig voor een gigantische zakdoekje-leggen! :D
Begin maar al te oefenen met rondjes lopen! :)
als je bedoelt op mentaal vlak zowat 3/4 van het forum dus :idea:
Ik zie mezelf ook als een volwassen kind
Image
Image

6
Gamefreak wrote:
W.O.L.F. wrote:Aangezien we meerdere kinderen verwachten hebben we heel veel mensen nodig voor een gigantische zakdoekje-leggen! :D
Begin maar al te oefenen met rondjes lopen! :)
als je bedoelt op mentaal vlak zowat 3/4 van het forum dus :idea:
Nee, ik bedoelde vooral u...
En de echte kinderen van de forumleden uiteraard :)

7
Geachte mensen. Ik heb graag deel uitgemaakt van deze community, sinds de dagen van playstation pure, maar ik zit nu amper nog op het forum (kijk misschien eens in de maand er eens op), en mijn leven is nu ook verder gegaan. Ook al vond ik vorige keer best leuk, ik ga het vanaf nu laten passeren. Ik hoop wel dat jullie echt plezier gaan hebben :)
Image

8
Grapjas wrote:Geachte mensen. Ik heb graag deel uitgemaakt van deze community, sinds de dagen van playstation pure, maar ik zit nu amper nog op het forum (kijk misschien eens in de maand er eens op), en mijn leven is nu ook verder gegaan. Ook al vond ik vorige keer best leuk, ik ga het vanaf nu laten passeren. Ik hoop wel dat jullie echt plezier gaan hebben :)
Jammer dat je hier niet zo vaak meer bent, maar mooi dat er dingen in je leven zijn die waardevol genoeg zijn om deze prachtige plek links te laten liggen ;)
Je blijft altijd welkom, ook als je (tijdelijk?) niet zo vaak hier meer bent...
Image

9
Grapjas wrote:Geachte mensen. Ik heb graag deel uitgemaakt van deze community, sinds de dagen van playstation pure, maar ik zit nu amper nog op het forum (kijk misschien eens in de maand er eens op), en mijn leven is nu ook verder gegaan. Ook al vond ik vorige keer best leuk, ik ga het vanaf nu laten passeren. Ik hoop wel dat jullie echt plezier gaan hebben :)
No prob ;) Blij dat je je vermaakt in je leven en ik zie af en toe nog een foto van u op facebook du dat is ook altijd leuk :cool:
Je blijft sowieso de persoon die Jen en mij een fles cola gegeven heeft met Milo zijn naam erop. Waarvoor eeuwige dank trouwens :love:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

10
Jammer dat te lezen... Je was altijd een vrolijke noot op de BBQ :D
Volgens mij was je ook nog een van de enigen die er vanaf de eerste BBQ bij was (muv Sora). Zelf heb ik de eerste of de eerste 2 BBQ's gemist.
Veel succes nog en ik hoop toch nog af en toe wat van je te lezen hier ;)
Image

11
Kolm wrote:
Jammer dat te lezen... Je was altijd een vrolijke noot op de BBQ :D
Volgens mij was je ook nog een van de enigen die er vanaf de eerste BBQ bij was (muv Sora). Zelf heb ik de eerste of de eerste 2 BBQ's gemist.
Veel succes nog en ik hoop toch nog af en toe wat van je te lezen hier ;)
Bij mijn weten heb ik er ook gene gemist zenne :p
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.