Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
48
Episode 2 net gedownload.
Deze is nog bezig en zal ik dit weekend eens aan beginnen.
Deze is nog bezig en zal ik dit weekend eens aan beginnen.
51
Hij is behoorlijk groot en een stuk zwaarder dan ik verwachtte.
52gelukkig ben jij sterk hé GozerBozeGozerXrd wrote: Hij is behoorlijk groot en een stuk zwaarder dan ik verwachtte.
53Mijn vriendin zegt tenminste wel altijd dat ik sterk ruik. En zij heeft een slimme neus.Gamefreak wrote:gelukkig ben jij sterk hé GozerBozeGozerXrd wrote: Hij is behoorlijk groot en een stuk zwaarder dan ik verwachtte.
54Hey mag ik eens weten waar je die hebt gekocht en of je een Franstalige manga hebt ipv een Engelstalige?BozeGozerXrd wrote:Hij is behoorlijk groot en een stuk zwaarder dan ik verwachtte.
En dan mijn aankoop (PS4 natuurlijk):
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
55dus jij hebt een vriendin, dat is het eerste wat je erover vertelt in 3 jaar. Er bestaat dus ook een BozeGozerin.... zeer interessant zo een forumBozeGozerXrd wrote:Mijn vriendin zegt tenminste wel altijd dat ik sterk ruik. En zij heeft een slimme neus.Gamefreak wrote:gelukkig ben jij sterk hé GozerBozeGozerXrd wrote: Hij is behoorlijk groot en een stuk zwaarder dan ik verwachtte.
57Dat is niet correct.Gamefreak wrote:dus jij hebt een vriendin, dat is het eerste wat je erover vertelt in 3 jaar. Er bestaat dus ook een BozeGozerin.... zeer interessant zo een forum
58dan moet dat wel heel subtiel geweest zijn GozerBozeGozerXrd wrote:Dat is niet correct.Gamefreak wrote:dus jij hebt een vriendin, dat is het eerste wat je erover vertelt in 3 jaar. Er bestaat dus ook een BozeGozerin.... zeer interessant zo een forum
59Niet veel subtieler als dit.Gamefreak wrote:dan moet dat wel heel subtiel geweest zijn Gozer
60Over vriendjes en vriendinnetjes kunnen jullie naar believen verder discussiëren in het afdwaaltopic, graag terug over naar de game aanwinsten.