Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6886- - - Dit is geen weer voor een normaal mens. Zelfs niet voor mij.
Generieke screening niveau A voor een functie op masterniveau. Bij de overheid zijn ze idd niet snel heb ik gemerkt.RoyVdW wrote:Welke heb je gedaan? Ik doe ook regelmatig mee als er iets tussenstaat in de regio en dat secundair diploma vereist. Dat is weinig maar ik pak alle kansen. Momenteel één procedure niet geslaagd voor begeleider, één lopend voor coördinator en één volledig geslaagd voor cipier. Nadeel is dat het tergend lang duurt omdat het vanuit de overheid is en er zoveel kandidaten zijn maar als je er binnengeraakt zit je goed tot je pensioen denk.Elexus wrote:++ geslaagd voor m'n selor testen
Gebruik zo goed als nooit balcam. Kut ding Alleen als ik terug naar mn doel ga om snel even te kijken waar ie zit. (Is iets makkelijker dan R3 indrukken om achter me te kijken.)Kolm wrote:+++ Rocket League met Tjeefkeuh!
+++ Ball cam ontdekt dankzij Tjeefkeuh, echt dat ik dit niet eerder wist... Zonder dat is de game eigenlijk amper speelbaar omdat je nooit die bal echt goed ziet.
--- Nu nog even mijn dieptezicht inregelen want ik zit altijd net naast/onder/boven/whatever de bal...
--- Buikpijn... nog 11 dagen en dan weet ik resultaat van onderzoek, hopelijk hoef ik er niet al te lang meer mee rondlopen want ik ben het kotsbeu!
Dit haha, heb ik ook nooit graag gebruikt.Marty wrote:Gebruik zo goed als nooit balcam. Kut ding Alleen als ik terug naar mn doel ga om snel even te kijken waar ie zit. (Is iets makkelijker dan R3 indrukken om achter me te kijken.)Kolm wrote:+++ Rocket League met Tjeefkeuh!
+++ Ball cam ontdekt dankzij Tjeefkeuh, echt dat ik dit niet eerder wist... Zonder dat is de game eigenlijk amper speelbaar omdat je nooit die bal echt goed ziet.
--- Nu nog even mijn dieptezicht inregelen want ik zit altijd net naast/onder/boven/whatever de bal...
--- Buikpijn... nog 11 dagen en dan weet ik resultaat van onderzoek, hopelijk hoef ik er niet al te lang meer mee rondlopen want ik ben het kotsbeu!
Enige waar die wel handig voor is, zijn de walljumps. Zonder ball cam spring je 11 van de 10 keer mis
de meesten zouden dat als een pluspunt beschouwen Stanymans...Stany7 wrote:--- Stroompanne geweest op werk
--- Onze pc is naar de botten dus veel miserie
--- Zal maar af en toe eens een blitzbezoekje kunnen brengen hier komende nacht :(
--- grrrrrrrrrrrrr....