---- In de regen terug naar huis fietsen.
++++ Toch deugd van gehad.
+++++ Warme douche, zetel in en straks filmpje kijken met de vrouw.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6947++ haha, hoe toevallig. Daarnet ook nog gedaan (en tis niet dat dat iets is dat ik jaarlijks doe, das een once in a lifetime gebeuren)Elexus wrote:--- ajuin snijden is echt de hel op aarde
6948++ hallo iedereen, nog keer binnenspringen met plezant nieuws. ik heb een nieuw mateke in men appartementje. Net Atreus afgehaald in het asiel in Gent.
6949Ik ben zelf geen kattenmens, maar toch vind ik dit awesome! En zo te zien wordt ie al lekker verwend
6950+++ Wauw @ die mega kattenkrabtoren hier boven me
+++ Eindelijk 80 op de weegschaal
+++ Nog -1 kg en ik zit in de zeventig
+++ Vandaag toch nog een paar uurtjes kunnen gamen
6951joa ik wil er zeker van zijn dat Atreus zeker niks te kort komt e.Stany7 wrote:+++ Wauw @ die mega kattenkrabtoren hier boven me
het is leuk voor hem te zien zitten, van waar hij zit kan hij beetje buiten zien door de gordijnen en zit heel de tijd rond te kijken en te doen wat er allemaal gaande is
6952++++ Mijn pc werkt eindelijk goed, kan nu eindelijk Prey spelen zonder framerate problemen
++ Overcooked is een erg leuk spel, vooral met meerdere mensen.
++ Overcooked is een erg leuk spel, vooral met meerdere mensen.
6953+++ Welkom en veel plezier met de nieuwe huisgenoot!fsterchele23 wrote:++ hallo iedereen, nog keer binnenspringen met plezant nieuws. ik heb een nieuw mateke in men appartementje. Net Atreus afgehaald in het asiel in Gent.
6954Super!! Hopelijk heb je er veel plezier en gezelschap aan!fsterchele23 wrote:++ hallo iedereen, nog keer binnenspringen met plezant nieuws. ik heb een nieuw mateke in men appartementje. Net Atreus afgehaald in het asiel in Gent.
++++ Alweer donderdag. Weekend is coming
6955+++ super leuk die kat hierboven, wij hebben een precies dezelfde getekende
+++ dit weekend verjaardag vieren van de oudste
--- gamen momenteel wat minder
+++ series kijken it is!
+++ The killing was gaaf, ik heb de ontknoping gezien!
+++ bijna komt the defenders met Sigourney Weaver!
+++ dit weekend verjaardag vieren van de oudste
--- gamen momenteel wat minder
+++ series kijken it is!
+++ The killing was gaaf, ik heb de ontknoping gezien!
+++ bijna komt the defenders met Sigourney Weaver!
6956Met een zonnebril is dat toch opgelost? Of even in de diepvries leggen?Elexus wrote:--- ajuin snijden is echt de hel op aarde
Wow, fantastisch! Kartonnen dozen vinden katten ook altijd super, en laserpointers om te volgen (wel opletten dat die niet in de ogen terecht komen). Veel plezier ermee!fsterchele23 wrote:++ hallo iedereen, nog keer binnenspringen met plezant nieuws. ik heb een nieuw mateke in men appartementje. Net Atreus afgehaald in het asiel in Gent.
O ja, de meeste katten willen liever geen tweede kat in huis, dus als je daar aan denkt, neem een tweede kat op proef en als ze dicht bij elkaar slapen vinden ze elkaar leuk, anders 'verdragen' ze elkaar en dat is voor geen van beide ideaal.
+++ Heerlijk ontbijt gehad, ben nog eens naar de bakker geweest, na al dat thesiswerk mag dat wel eens eh
6957Een zonnebril over mijn bril zal subliem werken ja. En neen, brillen helpen er geen zak tegen.W.O.L.F. wrote:Met een zonnebril is dat toch opgelost? Of even in de diepvries leggen?Elexus wrote:--- ajuin snijden is echt de hel op aarde
Wow, fantastisch! Kartonnen dozen vinden katten ook altijd super, en laserpointers om te volgen (wel opletten dat die niet in de ogen terecht komen). Veel plezier ermee!fsterchele23 wrote:++ hallo iedereen, nog keer binnenspringen met plezant nieuws. ik heb een nieuw mateke in men appartementje. Net Atreus afgehaald in het asiel in Gent.
O ja, de meeste katten willen liever geen tweede kat in huis, dus als je daar aan denkt, neem een tweede kat op proef en als ze dicht bij elkaar slapen vinden ze elkaar leuk, anders 'verdragen' ze elkaar en dat is voor geen van beide ideaal.
+++ Heerlijk ontbijt gehad, ben nog eens naar de bakker geweest, na al dat thesiswerk mag dat wel eens eh
Ot:
++ keitoffe poes gaan halen voor sterche. Hij is nog wat bang maar heeft zeker potentieel om helemaal open te bloeien.
-- straks alweer naar Gent voor mijn werkschoenen terug te brengen, yey
Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
6958Ik heb al genoeg speeltjes voor de kat dankzij lexi en in men huurcontract staat dat ik 1 kat mag houden dus dat van die 2de kat vormt geen probleem xdW.O.L.F. wrote:Met een zonnebril is dat toch opgelost? Of even in de diepvries leggen?Elexus wrote:--- ajuin snijden is echt de hel op aarde
++ Atreus rondgelopen vannacht en zit nu op de vensterbank naar buiten te kijken xd
+- mirrors edge tegelijk leuk en saai xd
6959Ik denk dat een zwembril beter helpt dan een gewone bril/zonnebril Maar als je al een bril draagt, dan is dat redelijk lastig of je moet zo'n groot snorkelding aandoen Even afspoelen voor je begint te snijden kan soms ook helpen.
+/- Voor deze week is het ziekenhuizen even klaar.
--- Uitslag was helaas niet goed, maar behandeling zou tegenwoordig goed genoeg zijn waardoor er vrij goed mee te leven is.
+++ Pilletjes die ik nu even krijg doen al wonderen, op een hele dag enkel 's avonds wat buik/rugpijn hebben is echt een verademing tegenover regelmatig een uur dubbel zitten/liggen van de pijn. Vermoedelijk maskeert het weliswaar enkel de pijn, want op 1-2 dagen is het echt niet volledig genezen. Na ruim een half jaar is dit erg welkom.
+/- Voor deze week is het ziekenhuizen even klaar.
--- Uitslag was helaas niet goed, maar behandeling zou tegenwoordig goed genoeg zijn waardoor er vrij goed mee te leven is.
+++ Pilletjes die ik nu even krijg doen al wonderen, op een hele dag enkel 's avonds wat buik/rugpijn hebben is echt een verademing tegenover regelmatig een uur dubbel zitten/liggen van de pijn. Vermoedelijk maskeert het weliswaar enkel de pijn, want op 1-2 dagen is het echt niet volledig genezen. Na ruim een half jaar is dit erg welkom.
6960Wauw proficiat! Een mooie kat en vooral ook een kei toffe krabpaal. En welkom terugfsterchele23 wrote:++ hallo iedereen, nog keer binnenspringen met plezant nieuws. ik heb een nieuw mateke in men appartementje. Net Atreus afgehaald in het asiel in Gent.