ik vind hem maar mottig, heb de standaard uitvoeringStany7 wrote:Geen game maar wel hard nodig om te gamen
Werkt nog goed ook (mag wel voor die prijs )
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1697Nja, Roze is Milo zijn lievelingskleur dus ik kon het echt niet laten liggenGamefreak wrote:ik vind hem maar mottig, heb de standaard uitvoeringStany7 wrote:Geen game maar wel hard nodig om te gamen
Werkt nog goed ook (mag wel voor die prijs )
1701Er is inderdaad een zeer mooie sale gestart op psn, moet me inhouden om niet alles van men wishlist direct te kopen
Ik had deze 2 al op de computer maar daar draaien ze voor geen meter Dus nu proberen op ps4
Maar 5 € voor deze
Season pass voor 12,5 €
En nog eens 15 maanden ps+ erbij.
Ik had deze 2 al op de computer maar daar draaien ze voor geen meter Dus nu proberen op ps4
Maar 5 € voor deze
Season pass voor 12,5 €
En nog eens 15 maanden ps+ erbij.
1702Op PSN?Stany7 wrote:Vette sale dus deze moest ik hebben voor die prijs
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
1703Ja, echt zalige sale.dividedx11 wrote:Op PSN?Stany7 wrote:Vette sale dus deze moest ik hebben voor die prijs
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Ben ook enorm aan het twijfelen om Darksiders 1 & 2 te kopen. Vond die games zalig op PS3
1705Je moet dan de bundel Fury's collection kopen voor 15€. De 1e remaster kan je apart kopen maar de 2e zag ik apart niet staan in de sale.Stany7 wrote:Ja, echt zalige sale.
Ben ook enorm aan het twijfelen om Darksiders 1 & 2 te kopen. Vond die games zalig op PS3
1706Ik ging deze morgen nog een piepen naar de sale en ik heb toch voor wat nieuws gekozen. Ze hebben precies nog games toegevoegd aan die sale want de game die ik nog heb bijgekocht stond er de vorige keer zeker niet tussen, anders had ik hem toen zeker ook gekochtToon8 wrote:Je moet dan de bundel Fury's collection kopen voor 15€. De 1e remaster kan je apart kopen maar de 2e zag ik apart niet staan in de sale.Stany7 wrote:Ja, echt zalige sale.
Bij deze dus onderstaande game ook nog gekocht
1710Ja, de oude games worden ook naar de PS4 gebracht en wie Uncharted: The Lost Legacy pre-orderde, krijgt er Jak and Daxter: The Precursor Legacy voor PS4 bijRoyVdW wrote:Huh is er een Jak & Daxter op PS4