Welke datum komt jou het beste uit?

Poll ended at 10 Jul 2017 09:11 You may select 1 option

1. Ik kom graag op zondag 20 augustus
Total votes: 2 (20%)
2. Ik kom graag op zondag 3 september
Total votes: 1 (10%)
3. Ik kan op beide dagen deelnemen
Total votes: 5 (50%)
4. Ik zal zeker niet deelnemen aan de PXtR BBQ 2017
Total votes: 2 (20%)
Total votes: 10

Re: PXtR BBQ 2017

46
Jammer dat je ermee stopt Frans maar ik begrijp het maar al te goed. Er komt toch redelijk wat bij kijken. Ik denk dat iedereen wel heel tevreden was zondag. Goed gedaan al die jaren. Stoppen met organiseren betekent dan ook totaal niet dat je niet meer welkom zou zijn. Integendeel. Fijne tekst om de bbq van dit jaar af te sluiten. Mooi gedaan.
Image

47
Als ik nog fit zou zijn dan zou ik er niet mee stoppen maar mijn lichaam wil niet meer zo goed. Bedankt voor je opbeurende woorden! :cool:

Zodra mensen de werkzaamheden zoals inkopen doen, zorgen dat er voldoende spullen voorhanden zijn, borden, messen, enzovoorts dan wil ik best nog assisteren op het forum en dergelijken.
Vergeet niet dat er ook aardig wat geld voorgeschoten dient te worden. Cadeautjes voor de kinderen bijvoorbeeld neem ik voor eigen rekening en ook de servetten, borden, bestek en dergelijken. De deelnemers betaalden altijd alleen voor het eten.

Ik zal graag deelnemen maar de voorbereidingen zullen getroffen moeten worden door de jongere garde. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

48
Ik vond het sterk dat je dit jaar nog gedaan hebt Frans, ik had echt compassie met u als ik zag hoeveel pijn je had :(
alvast bedankt voor alle voorbije jaren, de jonge garde zal het wel met veel plezier over nemen ;)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

49
Ik heb het dan ook alleen kunnen doen met veel hulp van Kolm. :hug:

Ik stel het ook sterk op prijs dat juist jij het zegt, de enige die echt alle jaren aanwezig was. :hug: :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu