Knap hoor! Dat doe je goed!ShAmPi wrote:+++ 133 dagen sigaretvrij
En da van big pak l&m per dag naar niets.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
7082Erg knap, ik ben zelf nog steeds een verstokte paffer.ShAmPi wrote:+++ 133 dagen sigaretvrij
En da van big pak l&m per dag naar niets.
+++ Vandaag sollicitatiegesprek. Hopelijk vanaf oktober een nieuwe baan.
--- Ben toch wel lichtelijk nerveus.
+/- Het is voor werk waar ik niet naar heb gesolliciteerd dus weet niet echt wat ik kan verwachten.
7084Thanks, ging goed overigens. Vrijdag een laatste gesprek en dan kan ik waarschijnlijk aan de slag.Sora_Lizard wrote:++ Succes met de sollicitatie!
7085+++++ Vandaag te voet van Geel naar Scherpenheuvel gewandeld. Helemaal onvoorbereid. Ik voel me precies alsof er 7 camions over mij hebben gereden
------------ Binnen 5 min mijn punten van de examens. Echt geen goed oog op
7086Hoe is het geweest?Mr.Wolf wrote:+++++ Vandaag te voet van Geel naar Scherpenheuvel gewandeld. Helemaal onvoorbereid. Ik voel me precies alsof er 7 camions over mij hebben gereden
7087Hij is nog niet komen uithuilen en ook niet komen juichen, dus . . . .NTGSruler wrote:Hoe is het geweest?Mr.Wolf wrote:+++++ Vandaag te voet van Geel naar Scherpenheuvel gewandeld. Helemaal onvoorbereid. Ik voel me precies alsof er 7 camions over mij hebben gereden
7088Misschien horen we het binnenkort..Sora_Lizard wrote:Hij is nog niet komen uithuilen en ook niet komen juichen, dus . . . .NTGSruler wrote:Hoe is het geweest?Mr.Wolf wrote:+++++ Vandaag te voet van Geel naar Scherpenheuvel gewandeld. Helemaal onvoorbereid. Ik voel me precies alsof er 7 camions over mij hebben gereden
7089dus zijn internet is uitgevallen....Sora_Lizard wrote:Hij is nog niet komen uithuilen en ook niet komen juichen, dus . . . .NTGSruler wrote:Hoe is het geweest?Mr.Wolf wrote:+++++ Vandaag te voet van Geel naar Scherpenheuvel gewandeld. Helemaal onvoorbereid. Ik voel me precies alsof er 7 camions over mij hebben gereden
7090++++++++++/--- mijn meter is gisterenavond opgeroepen voor een nieuwe niertransplantatie. Ik hoop echt zo hard dat het dit keer wel goed gaat en ze er weer niet zo onder moet lijden als de vorige keer (vandaar de minnetjes)
++ straks met de zus naar Gent
-- niet echt uitgeslapen waardoor ik straks wss mijne klop ga krijgen
7091Hahaha, ik was redelijk moe van de wandelingNTGSruler wrote:Misschien horen we het binnenkort..Sora_Lizard wrote:Hij is nog niet komen uithuilen en ook niet komen juichen, dus . . . .NTGSruler wrote:Hoe is het geweest?Mr.Wolf wrote:+++++ Vandaag te voet van Geel naar Scherpenheuvel gewandeld. Helemaal onvoorbereid. Ik voel me precies alsof er 7 camions over mij hebben gereden
2 van de 4 examens erdoor. Eindelijk een 11/20 van psychologie waar ik al 2 jaar mee bezig was. De andere 2 zouden me niet al te veel moeite moeten kosten, maar aangezien ik nogal weinig tijd had, focuste ik me liever op die psychologie. Toch nog tevreden aangezien ik het toch slechter had verwacht
7092Toch redelijk goed nieuws? Nu die andere 2 vakken nog eens flink aanpakken.Mr.Wolf wrote: Hahaha, ik was redelijk moe van de wandeling
2 van de 4 examens erdoor. Eindelijk een 11/20 van psychologie waar ik al 2 jaar mee bezig was. De andere 2 zouden me niet al te veel moeite moeten kosten, maar aangezien ik nogal weinig tijd had, focuste ik me liever op die psychologie. Toch nog tevreden aangezien ik het toch slechter had verwacht
+++++ Auto weer lekker proper Hopelijk geen regen nu
---- Alweer stilletjes aant aftellen om maandag terug te gaan werken..
7093+++ vanaf maandag eindelijk vakantie
+++ weekje naar Center Parcs met ons gezinnetje
+++ ook naar Plopsaland
+++ ook naar Wildlands
+++ ook naar Drievliet
+++ ook naar Efteling
+++ oftewel genieten met volle teugen
+++ weekje naar Center Parcs met ons gezinnetje
+++ ook naar Plopsaland
+++ ook naar Wildlands
+++ ook naar Drievliet
+++ ook naar Efteling
+++ oftewel genieten met volle teugen
7094Fantastisch nieuws, ik duim dat alles compatibel is!Elexus wrote:++++++++++/--- mijn meter is gisterenavond opgeroepen voor een nieuwe niertransplantatie. Ik hoop echt zo hard dat het dit keer wel goed gaat en ze er weer niet zo onder moet lijden als de vorige keer (vandaar de minnetjes)
7095Had dinsdag een opleiding in Berchem en vandaag ook. Dus tweede keer sinds lang dat ik nog eens de trein neem. Dinsdag vertraging in zowel op als afrijden en nu net mijn aansluiting in Leuven gemist door vertraging eerste trein.
---- NMBS, altijd een beetje reizen zeggen ze dan...
Dat beloofd gezien ik de komende twee maanden gemiddeld twee opleidingen per week heb
---- NMBS, altijd een beetje reizen zeggen ze dan...
Dat beloofd gezien ik de komende twee maanden gemiddeld twee opleidingen per week heb