Re: PlayStation 4

348
paveman wrote:Whut? Oh yeah!! Met trophies ook nog. Nice!! Die gaat er zeker snel komen!
Nu nog hopen dat VIII ook snel volgt! :D
Edit: nu ook in NLse Store met 20% korting voor PS Plus!
Met een ultra hard platinum denk ik. Excalibur 2 (speedrun, Je moet onder de 12 uur op een bepaalde locatie komen) en 1000 keer touwtje springen zonder fout te maken. Goodluck :p

En als ik het goed heb worden trophies disabled als je cheats gaat gebruiken. Dat in tegenstelling tot FF7 waar je het wel gewoon kon gebruiken

En vanochtend zag ik Echo op de store staan en wilde die net gaan aanschaffen is ie al weer verwijderd :(
Image

Re: PlayStation 4

350
Zie nu op hun eigen site dat ie in oktober uitkomt voor de ps4. PC wel gewoon vandaag

Meerdere gamesites zeggen release voor ps4 wel vandaag. Zoals IGN en Playstationlife style

Dan maar wachten tot oktober
Image

Re: PlayStation 4

351
Heb maar eens besloten om groot gedeelte van mn ps4 games te gaan verkopen. Of in iedergeval games waar ik toch niet meer aan toe kom of die ik al platinum heb. Zal dus mijn verkooptopic 1 dezer dagen even aanpassen en wie weet zit er nog wat leuks tussen voor jullie :lol:

Oja reden: Project Cars 2 + Playseat Evolution gekocht :shh:
Image

Re: PlayStation 4

353
Marty wrote:Heb maar eens besloten om groot gedeelte van mn ps4 games te gaan verkopen. Of in iedergeval games waar ik toch niet meer aan toe kom of die ik al platinum heb. Zal dus mijn verkooptopic 1 dezer dagen even aanpassen en wie weet zit er nog wat leuks tussen voor jullie :lol:

Oja reden: Project Cars 2 + Playseat Evolution gekocht :shh:
Al aangepast? Ben benieuwd naar koopjes! :smug:
Image

Re: PlayStation 4

354
Ik heb op mijn playstation vaak last dat bij games niet alles volledig op mijn scherm past. Dat er bijvoorbeeld rechts beneden wat tekst staat maar halverwege wordt afgekapt doordat mijn tv scherm eindigt.
Bij instellingen kun je wel je weergave gebied aanpassen maar bij mij staat dat al op het kleinst mogelijke, maar ik heb de indruk dat dit totaal geen effect geeft.
Ligt dat aan de ps4 of moet ik mijn tv instellingen aanpassen?
Image

Re: PlayStation 4

355
Toon8 wrote:Ik heb op mijn playstation vaak last dat bij games niet alles volledig op mijn scherm past. Dat er bijvoorbeeld rechts beneden wat tekst staat maar halverwege wordt afgekapt doordat mijn tv scherm eindigt.
Bij instellingen kun je wel je weergave gebied aanpassen maar bij mij staat dat al op het kleinst mogelijke, maar ik heb de indruk dat dit totaal geen effect geeft.
Ligt dat aan de ps4 of moet ik mijn tv instellingen aanpassen?
Dat klinkt eerder als een fout bij de instellingen van je tv.
Image

Re: PlayStation 4

356
Stel de beeldinstellingen van je PS4 een keertje opnieuw in. Ergens kan je daar aangeven hoe groot je tv is. Ik had een gelijkaardig probleem ooit met mijn PS3 nadat ik bij een vriend met een 3D tv was geweest. Hij had wel automatisch naar 3D overgeschakeld, maar toen ik thuis was schakelde hij niet automatisch terug.
Image

Re: PlayStation 4

357
Toon8 wrote:Ik heb op mijn playstation vaak last dat bij games niet alles volledig op mijn scherm past. Dat er bijvoorbeeld rechts beneden wat tekst staat maar halverwege wordt afgekapt doordat mijn tv scherm eindigt.
Bij instellingen kun je wel je weergave gebied aanpassen maar bij mij staat dat al op het kleinst mogelijke, maar ik heb de indruk dat dit totaal geen effect geeft.
Ligt dat aan de ps4 of moet ik mijn tv instellingen aanpassen?
Is het een wat oudere tv? Ik heb dat probleem nl ook.

Re: PlayStation 4

358
Tjeefkeuh wrote: Is het een wat oudere tv? Ik heb dat probleem nl ook.
5 jaar oude Phillips lcd tv.

Denk dat ik het heb kunnen oplossen door wat aan te passen in de tv instellingen, heb het probleem alleszins niet meer in ac origins.
Kan ook wel zijn dat mijn ps4 wat van slag is want ik wissel vaak van tv en moest dan altijd die scherm instellingen aanpassen. Maar nu toch al een paar maanden vast op dezelfde tv.
Image