+++ Platinum Jak & Daxter op PS4
+-+- Mss toch eens de PS3 versie ook proberen te halen, die lukte vroeger niet
+++ eindelijk eens deftig begonnen aan ass creed chronicles
+++ Het gamen gaat goed de laatste tijd
+++ Terug herfst hé, mijn favo tijd van het jaar
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
7142+++++ Project Cars 2 Review wordt zondag gemaakt!
7143En, zo slecht als je had gedacht?NTGSruler wrote:+++++ Project Cars 2 Review wordt zondag gemaakt!
---weer maar eens vertraging bij NMBS waardoor ik aansluitingen mis.
7144Er gewoon voor gaan! Is écht niet super moeilijk, hoor. Is misschien een paar keer doorzetten op bepaalde zaken, maar is zeker te doen.Stany7 wrote:+++ Platinum Jak & Daxter op PS4
+-+- Mss toch eens de PS3 versie ook proberen te halen, die lukte vroeger niet
+++ eindelijk eens deftig begonnen aan ass creed chronicles
+++ Het gamen gaat goed de laatste tijd
+++ Terug herfst hé, mijn favo tijd van het jaar
I lolled @ ass creed.
7145Haha slecht? Zeker niet. Het is niet perfect maar wel héél goed.Sanity penguin wrote:En, zo slecht als je had gedacht?NTGSruler wrote:+++++ Project Cars 2 Review wordt zondag gemaakt!
---weer maar eens vertraging bij NMBS waardoor ik aansluitingen mis.
++++ Weekend!!
7146+++ 6 dagen vrij
+++ dit weekend vieren mijn vriendin en ik dat we 7 jaar samen zijn
+++leuke cadootjes voor haar gekocht
--- 1 van de cadootjes heb ik besteld via de webshop van swarovski een week geleden en het was nog steeds niet toegekomen
--- het pakje is vertrokken in Zwitserland en is vervolgens naar Duitsland getransporteerd. Maar dan ineens hebben ze het naar Spanje gedaan en daar zit het al 3 dagen vast. Moet dus echt een fout zijn
+++ ik ben dan maar naar de swarovski winkel in leuven gegaan en heb het daar gekocht. Dan zend ik die online bestelling wel terug
+++ deze avond bij de ouders gaan eten
+++ dit weekend vieren mijn vriendin en ik dat we 7 jaar samen zijn
+++leuke cadootjes voor haar gekocht
--- 1 van de cadootjes heb ik besteld via de webshop van swarovski een week geleden en het was nog steeds niet toegekomen
--- het pakje is vertrokken in Zwitserland en is vervolgens naar Duitsland getransporteerd. Maar dan ineens hebben ze het naar Spanje gedaan en daar zit het al 3 dagen vast. Moet dus echt een fout zijn
+++ ik ben dan maar naar de swarovski winkel in leuven gegaan en heb het daar gekocht. Dan zend ik die online bestelling wel terug
+++ deze avond bij de ouders gaan eten
7147+++ weekend!
+++ Gefeliciteerd gamerke, dat er nog een veelvoud van 7 jaren mogen volgen!
7148ThanksSora_Lizard wrote:+++ weekend!
7149Wel, ik blijf nog een jaartje student en als het goed is wordt ik daarna nog enkele jaren doctoraatsstudentpaveman wrote:Congrats met0t0 en W.O.L.F.!!
Blijven er nog wel wat studenten over op het forum...?
+/-- Ik hou wel van mijn studentenjob, maar snap echt niet hoe mensen zo een voltijdse job volhouden...
-- Nog veel dingen te doen in het weekend
+/- Morgen op restaurant met schoongrootouders en de kleinkinderen, het restaurant is super lekker, maar de andere kleinkinderen in met0t0 zijn familie zijn verschrikkelijk
+++ Elk weekend weer een beetje tijd om te naaien Ik naai zakjes voor noten en grotere zakken voor groenten en fruit. Het is met de hand, dus ben zeker uur bezig met een zakje ter grote van uw hand
7150+++ Rustige dagen in het vooruitzicht want ouders zijn even weg
--- Een beetje op zoek naar wat ik nu allemaal moet doen na afstuderen, ik moet mij weer op een nieuwe manier organiseren
+++ Prachtig weer: zonnig en niet te warm, zoals ik het graag heb
--- Een beetje op zoek naar wat ik nu allemaal moet doen na afstuderen, ik moet mij weer op een nieuwe manier organiseren
+++ Prachtig weer: zonnig en niet te warm, zoals ik het graag heb
7151++++++ Vanmiddag mijn haar paars kleuren, het is heel tijdelijk (wast uit na max 10 wasbeurten)
7152Heel simpel. Zoals jij dat graag doet als studentenjob, doen zij dat graag voltijdsW.O.L.F. wrote:Wel, ik blijf nog een jaartje student en als het goed is wordt ik daarna nog enkele jaren doctoraatsstudentpaveman wrote:Congrats met0t0 en W.O.L.F.!!
Blijven er nog wel wat studenten over op het forum...?
+/-- Ik hou wel van mijn studentenjob, maar snap echt niet hoe mensen zo een voltijdse job volhouden...
7153+++ Goed gevierd gisteren
+++ Super mooie horlogedoos gekregen van leder, dan kan ik ze allemaal veilig opbergen
+++ Mijn vriendin was ook heel blij met haar cadootjes (nieuwe handtas en een 18 karaat gouden pen voor op haar nieuwe job)
+++ lekker gegeten
+++ Ik gebruik mijn ipad veeeel meer dan ik had kunnen denken, wat een handig ding
+++ horizon
+++ mooi weer
+- straks tuinhuis eens verven nu het nog eens goed weer is
+++ Super mooie horlogedoos gekregen van leder, dan kan ik ze allemaal veilig opbergen
+++ Mijn vriendin was ook heel blij met haar cadootjes (nieuwe handtas en een 18 karaat gouden pen voor op haar nieuwe job)
+++ lekker gegeten
+++ Ik gebruik mijn ipad veeeel meer dan ik had kunnen denken, wat een handig ding
+++ horizon
+++ mooi weer
+- straks tuinhuis eens verven nu het nog eens goed weer is
7154--- Leren voor mijn WFT Zorg. Is best nog wel veel werk.
+++ Vanavond gamen
--- Mijn rechteroor zit weer eens dicht
--- De wereld komt nu nogal monotoon over
+++ Vanavond gamen
--- Mijn rechteroor zit weer eens dicht
--- De wereld komt nu nogal monotoon over
7155++ mgs4 is awesome net act 3 uitgespeeld
+ hospitalisatie in orde gebracht
?? rekening krijgen van autoverzekering van nummerplaat die nie meer bestaat, nooit koop ik nog een opel wat een foefelarie boel is da.
++ rekening vant water naar beneden hoera weer wat geld gespaart
++ positieve ontvangst met men debuut in nieuwe proclub op fifa. ze zitten in divisie 1 en was er toch nie echt gerust op dat ik ging meekunnen met het niveau maar ik vond toch rap menne draai
++ vrijdag fifa 18 en kort erop forza en dragons dogma, das weer zotveel gamen verzekerd
+ hospitalisatie in orde gebracht
?? rekening krijgen van autoverzekering van nummerplaat die nie meer bestaat, nooit koop ik nog een opel wat een foefelarie boel is da.
++ rekening vant water naar beneden hoera weer wat geld gespaart
++ positieve ontvangst met men debuut in nieuwe proclub op fifa. ze zitten in divisie 1 en was er toch nie echt gerust op dat ik ging meekunnen met het niveau maar ik vond toch rap menne draai
++ vrijdag fifa 18 en kort erop forza en dragons dogma, das weer zotveel gamen verzekerd