Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

78
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:op de ps1 is ie moeilijker, deels door het savesysteem maar ik heb ook de indruk dat de originele game gewoon donkerder was en je soms minder goed zag... ik kan mis zijn maar dit is mijn gevoel....
Ik vlieg door de Ps1 versie :)
Dat zal deel 2 zijn dan. In deel 1 zit geen vlieg level... :P
Ik heb het voor de grap even getest. Voor mijn idee speelt de PS1 versie idd een stuk makkelijker, al speelt het voor mij wel weer veel fijner met de analoge sticks i.p.v. pijltjestoetsen.
Maar die graphics... :O
Image

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

79
paveman wrote:
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:op de ps1 is ie moeilijker, deels door het savesysteem maar ik heb ook de indruk dat de originele game gewoon donkerder was en je soms minder goed zag... ik kan mis zijn maar dit is mijn gevoel....
Ik vlieg door de Ps1 versie :)
Dat zal deel 2 zijn dan. In deel 1 zit geen vlieg level... :P
Ik heb het voor de grap even getest. Voor mijn idee speelt de PS1 versie idd een stuk makkelijker, al speelt het voor mij wel weer veel fijner met de analoge sticks i.p.v. pijltjestoetsen.
Maar die graphics... :O
ja jong, is 21 jaar oud hé....

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

81
Ik heb nu alle drie de games uit de collectie gespeeld (deel 3 nog maar deels in HD). Kwalitatief is de hele collectie gewoon erg goed. Het verschil in moeilijkheid is alleen wel enorm en niet in verhouding (deel 2 veel makkelijker dan 1 en 3 nog weer veel makkelijker dan 2). Deel 1 was eigenlijk net iets té moeilijk, maar aan de andere kant gaf het 100% spelen hiervan dan ook weer enorm veel voldoening. Deel 2 was dan weer net iets te makkelijk om perfect in balans te zijn naar mijn mening, maar desondanks wel beter in balans dan de eerste.
Deel 3 is voor mij pure nostalgie (de andere 2 heb ik voor het eerst gespeeld) en een leuk tussendoortje, maar eerlijk is eerlijk: eigenlijk gewoon te makkelijk. Ook wel erg veel gimmicky levels.
Kwalitatief is de hele collectie dus wel echt uitstekend.
Image

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

82
paveman wrote:Ik heb nu alle drie de games uit de collectie gespeeld (deel 3 nog maar deels in HD). Kwalitatief is de hele collectie gewoon erg goed. Het verschil in moeilijkheid is alleen wel enorm en niet in verhouding (deel 2 veel makkelijker dan 1 en 3 nog weer veel makkelijker dan 2). Deel 1 was eigenlijk net iets té moeilijk, maar aan de andere kant gaf het 100% spelen hiervan dan ook weer enorm veel voldoening. Deel 2 was dan weer net iets te makkelijk om perfect in balans te zijn naar mijn mening, maar desondanks wel beter in balans dan de eerste.
Deel 3 is voor mij pure nostalgie (de andere 2 heb ik voor het eerst gespeeld) en een leuk tussendoortje, maar eerlijk is eerlijk: eigenlijk gewoon te makkelijk. Ook wel erg veel gimmicky levels.
Kwalitatief is de hele collectie dus wel echt uitstekend.
deel 3 steekt er voor mij bovenuit ! :idea:

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

83
Ik heb nu de hele collectie op 100% en blijf erbij dat ik deel 2 nog de beste vind, ondanks alle sweet memories aan deel 3 (de enige die ik eerder gespeeld heb). Per set van 5 levels zijn er minimaal 3 met een (minder geslaagde) gimmick. Dat is voor mij teveel van het goede. Van de meeste levels kun je pas met de hardloopschoenen de gouden Relic halen (time trial), met racen, zwem, jetski, tijger en vliegtuig levels kan dit al eerder. Ik had aan het eind van de game (dus voor ontvangst van de hardloopschoenen) al gewoon 15 gouden/platinum Relics te pakken... Dat is gewoon de helft!!

Nee, ik blijf erbij dat het teveel van het goede is: de motorrace, zwem, jetski, tijger en vliegtuig levels vind ik bij lange na niet de kwaliteit van de 'gewone' levels halen, waardoor deel 2 er voor mij kwalitatief bovenuit steekt.
Image

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

84
Ik ga nog lang mogen wachten tot ik de Crash games op 100% heb :P
Kzou ze wel graag platinummen, maar niet voor de platinum maar omdat ik ze gewoon 100% wil uitspelen en alles verzamelen ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

85
paveman wrote:Ik heb nu de hele collectie op 100% en blijf erbij dat ik deel 2 nog de beste vind, ondanks alle sweet memories aan deel 3 (de enige die ik eerder gespeeld heb). Per set van 5 levels zijn er minimaal 3 met een (minder geslaagde) gimmick. Dat is voor mij teveel van het goede. Van de meeste levels kun je pas met de hardloopschoenen de gouden Relic halen (time trial), met racen, zwem, jetski, tijger en vliegtuig levels kan dit al eerder. Ik had aan het eind van de game (dus voor ontvangst van de hardloopschoenen) al gewoon 15 gouden/platinum Relics te pakken... Dat is gewoon de helft!!

Nee, ik blijf erbij dat het teveel van het goede is: de motorrace, zwem, jetski, tijger en vliegtuig levels vind ik bij lange na niet de kwaliteit van de 'gewone' levels halen, waardoor deel 2 er voor mij kwalitatief bovenuit steekt.
ieder zijn mening !!

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

86
Uiteraard!!
Het ging mij er ook meer om te zeggen dat als de balans voor mijn gevoel beter had geweest in deel 3, deze er ook voor mij ver bovenuit had gestoken aangezien de kwaliteit van de platform levels nog vele malen hoger is dan de andere games. Het ironische is ook dat de variatie in deel 3 ook veel beter is, maar dan vooral qua werelden etc.
Image

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

87
paveman wrote:Uiteraard!!
Het ging mij er ook meer om te zeggen dat als de balans voor mijn gevoel beter had geweest in deel 3, deze er ook voor mij ver bovenuit had gestoken aangezien de kwaliteit van de platform levels nog vele malen hoger is dan de andere games. Het ironische is ook dat de variatie in deel 3 ook veel beter is, maar dan vooral qua werelden etc.
wat ik vooral hekelde aan deel 1 was het savesysteem :angry:

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

89
paveman wrote:Wat is daar mis mee dan? Bedoel je de oorspronkelijke, of die in deze collectie?
de oorspronkelijke, je kon daar pas saven na een aantal levels, als je het loodje legde moest je al die levels opnieuw afhaspelen. Het zou ook kunnen dat je kon saven na elk level als je alle appelkisten vond, dat weet ik niet meer, maar ook dat zou een heel gedoe geweest zijn. Dit zorgde gewoon voor onnodige frustratie....

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

90
Gamefreak wrote:
paveman wrote:Wat is daar mis mee dan? Bedoel je de oorspronkelijke, of die in deze collectie?
de oorspronkelijke, je kon daar pas saven na een aantal levels, als je het loodje legde moest je al die levels opnieuw afhaspelen. Het zou ook kunnen dat je kon saven na elk level als je alle appelkisten vond, dat weet ik niet meer, maar ook dat zou een heel gedoe geweest zijn. Dit zorgde gewoon voor onnodige frustratie....
Ah ja, dan begrijp ik je beter :D
Image