Re: Het vragentopic: technisch
361Werkt outlook bij jullie ook niet meer sinds deze ochtend? Ik ontvang geen mails via de app of site.
Jup outlook niet en hotmail ook nietgamerke1992 wrote:Werkt outlook bij jullie ook niet meer sinds deze ochtend? Ik ontvang geen mails via de app of site.
oké merci, ik zal het eens bezien, wat outlook betreft, had ik ook maar nu werkt het weer !!Sanity penguin wrote:https://www.vrheads.com/how-fix-windows ... culus-rift
Bovenstaande eens proberen?
Bron: https://tweakers.net/nieuws/129805/appl ... os-11.htmlGebruikers van de Mail-app in iOS 11 die een e-mailadres van Outlook.com, Office 365 of Exchange Server 2016 gebruiken, kunnen geen e-mails versturen. Apple en Microsoft erkennen het probleem en zeggen met een oplossing te komen.
Tsja... enige dochter en dochter van zelfstandigen... Ik heb altijd mijn plan moeten leren trekken en ik kon allerlei werkjes in en rond het huis en in de winkel nooit even op een broer of zus afschepen. En door de eigen zaak (bloemenwinkel/tuincentrum, maar dan zonder grasmachines, tuinmeubelen en echt gereedschap) van mijn ouders leerde ik ook gewoon heel veel dingen waar andere mensen nooit mee in contact komen. Zo kan ik ook met de heftruck, vrachtwagen (geen rijbewijs: privéterrein) en de motor (wel rijbewijs) rijden.paveman wrote:Ik verbaas me er elke keer weer over waar Kolm allemaal wel niet iets vanaf weet en waarmee ze anderen helpt....
:applaus:
Hmmm, iemand gaat haar voor . . .paveman wrote:Geweldig verhaal Kolm! Tijd dat je een keertje MotM wordt!
Daar is een bepaalde commissie voor, toch? Volgens mij beslissen zij daar over, niet de sinds-december-2016-huidige-MotMSora_Lizard wrote:Hmmm, iemand gaat haar voor . . .paveman wrote:Geweldig verhaal Kolm! Tijd dat je een keertje MotM wordt!
Dat verandert pas als zij hem opent.RoyVdW wrote:Heb een PM naar Kolm gestuurd maar blijft bij postvak uit staan ipv verzonden of is dat pas wanneer zij het ziet
En dat is ook de bedoeling.RoyVdW wrote:Ok dit ga ik nooit meer vergeten. Wel vreemd dat de PM systeel zo werkt als de andere het pas ziet, maar oké je kan het ook bezien als leesbevestiging.