Mr.Wolf wrote:Gisteren op de fuif te horen gekregen van iemand da ik blijkbaar voor de mannen zou zijn? En blijkbaar zou half Geel da denken. Ik zou in mijne vrije tijd *pas op nu* in vrouwenkleding bij ne dude thuis staan en daar ook gezegd hebben da ik homo ben. Ik heb da daar ook is aan gevraagd of hij van iets wist, ma precies niet. Ik heb absoluut niks tegen holebi's, ma het is absoluut niet leuk dat ze zo'n leugens over u verspreiden en dat blijkbaar dan zoveel mensen dit ook denken...
Om te beginnen zou ik zeggen, het betoog van Elexus onderschrijvend, trek je er niets van aan. Het is niet iets waarvoor je je zou moeten schamen, of je het nu wel of niet bent.
Anderzijds kan ik me voorstellen dat je deze roddel niet op prijs stelt, ik zou het ook niet leuk vinden als men iets dergelijks van mij zou rondbazuinen. Je zou mogelijk de belangstelling trekken van anders geaarde mannen of jongens. Dat maakt het lastig om je sociale contacten te 'sorteren'. Maar de mensen, vrienden(?), althans een deel daarvan, die je nu om je heen hebt zijn blijkbaar nog vervelender.
Ik denk dat je juist niet moet proberen er sterk tegenin te gaan. Ten eerste om er zo min mogelijk aandacht aan te schenken en ten tweede omdat ook gezegd wordt dat de mensen die zich er het felst tegen verzetten vaak juist hun neigingen proberen te verdoezelen.
Sterkte en denk er zo min mogelijk aan. Mocht er iemand nog eens naar vragen dan zou ik iets antwoorden in de geest van: "Nee, jammer voor jou blijkbaar."
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu