Re: Usertitles
31Verlaag die grens maar naar 10K. Gaat heel lang duren en wslk bestaat het hier dan ook al niet meer.
Maar neeRoyVdW wrote:Verlaag die grens maar naar 10K. Gaat heel lang duren en wslk bestaat het hier dan ook al niet meer.
Inderdaad, geen negatief gedoe hè RoyboyShAmPi wrote:Maar neeRoyVdW wrote:Verlaag die grens maar naar 10K. Gaat heel lang duren en wslk bestaat het hier dan ook al niet meer.
Wij blijven langer bestaan
Alle 3 de sites tesamen waar ik ooit op zat van OPM zit ik al ongeveer halfwegKolm wrote:Zorg eerst maar dat je 12.000 posts (of wat we ook instellen) hebt, daarna zien we wel weer verder
Ik nu ookCaptain Witwicky wrote:Alle 3 de sites tesamen waar ik ooit op zat van OPM zit ik al ongeveer halfwegKolm wrote:Zorg eerst maar dat je 12.000 posts (of wat we ook instellen) hebt, daarna zien we wel weer verder
Talking about me? Dat denk ik nu ook niet, 5000 posts zou al veel zijn denk ikSora_Lizard wrote:Over een jaar of twee heb je denk ik wel de gewenste 12.000 posts.
Anderhalve maand!!!Sora_Lizard wrote:Jij hebt het al veel eerder. Nu heb je in goed een maand tijd al bijna 1.000 posts.
Ik denk wel dat jij het in een jaar gaat halendividedx11 wrote:Anderhalve maand!!!Sora_Lizard wrote:Jij hebt het al veel eerder. Nu heb je in goed een maand tijd al bijna 1.000 posts.
Is toch niet zoveel?Captain Witwicky wrote:Op de vorige site deed ik ongeveer een jaar voor iets van 2000-3000 posts. Dus misschien een 3 of 4 jaar voor mij
Neen das niet te veel ofzo, ik was gewoon aan het rekenendividedx11 wrote:Is toch niet zoveel?Captain Witwicky wrote:Op de vorige site deed ik ongeveer een jaar voor iets van 2000-3000 posts. Dus misschien een 3 of 4 jaar voor mij
Ik weet het, maar het lijkt nog zo dicht als ge aan 4 jaar geleden denkt...Captain Witwicky wrote:Neen das niet te veel ofzo, ik was gewoon aan het rekenendividedx11 wrote:Is toch niet zoveel?Captain Witwicky wrote:Op de vorige site deed ik ongeveer een jaar voor iets van 2000-3000 posts. Dus misschien een 3 of 4 jaar voor mij
Tlijkt zo ver als ge 3 of 4 jaar ziet
Return to “Mededelingen en forumregels”