Re: Wat speel je op dit moment?
1426Wolfenstein the new order, perfecte timing nu dat de 2e bijna uit is
Have fun!fsterchele23 wrote:fifa 18 trophyhunt in ultimate team, kga blij zijn als da over is
subiet dan eens serieus beginnen met dragon's dogma. Al eventjes gespeeld dinsdag maar een rpg voor een uurke spelen is nie serieus e
Tx xd kwas dan uiteindelijk geëindigd me bikke forza 7.NTGSruler wrote:Have fun!fsterchele23 wrote:fifa 18 trophyhunt in ultimate team, kga blij zijn als da over is
subiet dan eens serieus beginnen met dragon's dogma. Al eventjes gespeeld dinsdag maar een rpg voor een uurke spelen is nie serieus e
lol, in LiS zit ook al een 'mad max'gamerke1992 wrote:Nadat ik horizon zero dawn platinum heb, ga ik starten met life is strange en de game daarna mad Max ofso.
Daar moest ik daarnet ook al om lachen toen ik dat in de game zagGamefreak wrote:lol, in LiS zit ook al een 'mad max'gamerke1992 wrote:Nadat ik horizon zero dawn platinum heb, ga ik starten met life is strange en de game daarna mad Max ofso.
Da was voor mij ook een aangename verrassing :-).met0t0 wrote:Ik ben ook onlangs begonnen met Life Is Strange, het heeft mij al aangenaam verrast
Jup trophy voor in divisie 1 te graken. Ik speel anders normaal enkel carrièrepaveman wrote:Zelf nog bezig met fifa ultimate boring team in divisie 5 intussen.
Voor een trophy dan? De ene keer dat ik een FIFA gekocht heb de laatste jaren (14: toen was de serie nog beduidend beter dan PES) vond ik het wel erg leuk eigenlijk. Een stuk beter dan de PES (namaak) versie MyClub.
Ik weet nog dat ik die modus nog lang na platinum doorgespeeld heb (wat eerlijk = eerlijk niet vaak voorkomt)
Ah joh: nog maar 4 te gaan... Succes ermee! Ik ben nog steeds met PES 2017 bezig.. ga nu zelf voor de 6x achter elkaar aan op hoogste moeilijkheidsgraad winnen in MyClub... Daarvoor moet ik eerst 6x winnen op de moeilijkheidgraden hieronder dus dat duurt nog wel ff..fsterchele23 wrote:Jup trophy voor in divisie 1 te graken. Ik speel anders normaal enkel carrièrepaveman wrote:Zelf nog bezig met fifa ultimate boring team in divisie 5 intussen.
Voor een trophy dan? De ene keer dat ik een FIFA gekocht heb de laatste jaren (14: toen was de serie nog beduidend beter dan PES) vond ik het wel erg leuk eigenlijk. Een stuk beter dan de PES (namaak) versie MyClub.
Ik weet nog dat ik die modus nog lang na platinum doorgespeeld heb (wat eerlijk = eerlijk niet vaak voorkomt)
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
ik weet wel welke van de twee te kiezen, die lelijke woestijnaap of.... Maxje Caulfieldgamerke1992 wrote:Daar moest ik daarnet ook al om lachen toen ik dat in de game zagGamefreak wrote:lol, in LiS zit ook al een 'mad max'gamerke1992 wrote:Nadat ik horizon zero dawn platinum heb, ga ik starten met life is strange en de game daarna mad Max ofso.