Haha, ok, het kan echt wel zo simpel dusShAmPi wrote:ik heb gewoon je 200 x 200 px prentje van OPM forum genomen en omgezet naar 100 x 100 png
Bedankt
Haha, ok, het kan echt wel zo simpel dusShAmPi wrote:ik heb gewoon je 200 x 200 px prentje van OPM forum genomen en omgezet naar 100 x 100 png
Elexus wrote:-- stomme PO, zucht
In mijn tijd was PO Plastische opvoedinggamerke1992 wrote:Elexus wrote:-- stomme PO, zucht
Wat is een PO eigenlijk?
--- Morgen op een consultatie meewerken waar ik niet zo veel zin in heb --> Op de tast tumoren onderzoeken in de borst
+++ daarna weekend
Ik moest ook altijd denken aan ventjes tekenen, maar ik had al door dat dit weinig te maken zou hebben met je studies. Tenzij je zo'n vak had waar je mensen moest tekenen in zo rechtszalenElexus wrote:Ook hier even: PO is dus praktische oefening! Geen peetjes tekeken, was het maar waar.
Omdat je "oud" + "vrouw" + "borst" in een combo gaat zien?gamerke1992 wrote: --- Morgen op een consultatie meewerken waar ik niet zo veel zin in heb --> Op de tast tumoren onderzoeken in de borst
W.O.L.F. wrote:@ Elexus: misschien over de zin en de onzin verder gaan in het studeertopic?
+++ Mooie dag
+++Mijn narcisjes komen ook al uit
- Het forum hier is echt nog wel wennen