gamerke1992 wrote:W.O.L.F. wrote:
+++ Blij met mijn beslissing om niet meer naar een bepaalde les te gaan en die gewoon thuis te bekijken, dan kan je de afspeelsnelheid verhogen en af en toe pauze nemen : )
Dat deed ik in het unief ook vaak

Live kan je niet even pauzeren om te noteren of doorspoelen bij niet relevante stukken. Dus dat maakt het extra handig. Ik moest mijzelf gewoon verplichten om het dezelfde dag te volgen, want sommigen stelde dat dan uit en voor je het weet zit je verschillende uren achter.
Ja, dat probeer ik ook altijd, maar de voorlaatste les was op dinsdag 31/10 en stond pas de volgende maandag online, dus ik zit nu wel wat achter
Stany7 wrote:--- Op de sukkel met de gezondheid
-+-+ Bloed laten trekken en morgenavond de resultaten ervan
--- Moe
--- Ziek
--- Hoofdpijn
--- Collega (waar ik baas van ben) op het werk die achter mijn gat naar de bazen gaat (en dat werkt nog maar een maand bij me)
+++ Mijn bazen steunen mij wel, ik sta dan ook recht in mijn schoenen
+++ Morgen nog 1 nacht en dan congéééééééé tot 21/11 :jip :
Heavy, hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is en hopelijk raken de kinderen niet besmet, dan ben je nog verder van huis
+++ Gisteren plots gevraagd door mijn ex-thesisbegeleidster, huidig vakmentor en hopelijk toekomstig collega of ik even een groep Nederlandse bezoekers wil begeleiden in een school en antwoorden op hun onderwijsvragen enzo
+++ Mag straks naar een bijscholing van die Nederlanders, kan ik ook dorect inbrengen bij mijn stage,