Re: Migratie
16Goed heb de mail ook aangehad. Oké dan kan ik me concentreren op het platten van Sherlock Holmes deze week
Succes!RoyVdW wrote:Goed heb de mail ook aangehad. Oké dan kan ik me concentreren op het platten van Sherlock Holmes deze week
Blijft dezelfde. Hopelijk komt het zelfs niet tot een duurtijd van 3 dagen.Ligeiro wrote:voor alle duidelijkheid: de domeinnaam blijft http://www.pressxtorevive.com ?
of gaat de url veranderen na die 3 dagen? (ik ben hier geen kei in )
euh, naar iedereen neem ik aanmet0t0 wrote:Goede tekst en goed ontvangen in mijn mailbox
Naar wie precies gaat ge deze allemaal sturen?
Ah, op die manier. Dan is het te begrijpen. Ik heb de migratie zelf gedaan, of eerder moest het zelf doen. Dat was het "nadeel" aan een goedkopere host. Maar zo leert een mens bij, nietSanity penguin wrote:Zoals Shampi aanhaalt; nieuwe host verzorgt de migratie zelf.cd_BE wrote:Al begrijp ik niet goed waarom dat het offline moet gaan? Ik heb een tijdje geleden ook een WP migratie gedaan en die site is van de ene dag op de andere overgezet zonder dat het publiek er iets van gemerkt heeft. Gaat tegenwoordig toch allemaal als een fluitje van een cent, niet?
Offline halen leek ons de best oplossing om ervoor te zorgen dat alle comments en posts hier op forum integraal worden overgenomen.
Op die manier hebben we ook de mogelijkheid om, moest er iets foutlopen, in te grijpen zonder voor "paniek" te zorgen omdat de site ineens offline zou gaan.
Alles verloopt vlotter dan gehooptRoyVdW wrote:Kan nog gwn posten terwijl het al 25 maart is? Oké goed
datSora_Lizard wrote:Super werk verricht Sanity!
Return to “Mededelingen en forumregels”