Wie gaat hem daar nu met bezighouden?dividedx11 wrote:Mwoehaha swel een goeiken, laten we het dan maar houden bij eristof voor ik hier de breezerslet wordt genoemd. Waag het niet om nu iemand een breezer op m'n avatar te fotoshoppen
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
109Ik koop vaak tweedehands ps4 games voor 25-35 euro, terwijl dit nog recente games zijn. South park is al een tijd uit en is van een oudere generatie console. Daarom dat ik er niet meer dan 15 euro voor over heb Als je het nieuw al voor 20-25 euro vind, zie ik niet in waarom ze tweedehands even veel willen krijgen.BozeGozerXrd wrote:Waarom zeg je dan dat het vrij veel vragen voor een PS3 game is? De PS3 is nog een huidige console en staat in meer dan 4 keer zoveel huishoudens als de PS4 en de game is nog maar van vorig jaar. En met de naam South Park zal het ook nog wel goed genoeg verkopen dat het niet gelijk in de uitverkoopbakken terechtkomt voor 15 euro of minder.gamerke1992 wrote:20 euro is idd niet veel, maar omdat ik nog zo een grote backlog heb voor de ps4 koop ik het enkel voor minder dan 15 euro (tweedehands).met0t0 wrote: Valt te zien wat ge een mooie prijs vind, want in online-winkels zie ik hem nieuw toch vaak voor €20.
Maar nu weer ontopic
Re: Het afdwaaltopic
110Mag dat eigenlijk? Zomaar de avatar van een member gaan veranderen? Ik ga effe klagen bij de admins! Ow, wacht...NTGSruler wrote:Hahaahahahaha echt zalig die breezer daarbij!!!!
Haha nene
111Je kunt je geval altijd eens aankaartendividedx11 wrote:
Mag dat eigenlijk? Zomaar de avatar van een member gaan veranderen? Ik ga effe klagen bij de admins! Ow, wacht...
Haha nene
113hij maakt daar elke dag minstens 3 soldaat vanNTGSruler wrote:Lol@BG: wist niet eens dat dat bestond!
114Nu valt je vrouwelijke avatar nog meer op tussen al die andere plaatjes.dividedx11 wrote:Die gifs van tegenwoordig zijn toch niet de kwaliteit dat ik had gehoopt
115Dat het een oudere generatie is zou je daar eigenlijk geen invloed op moeten hebben. Op PS4 was het de exact zelfde game geweest.gamerke1992 wrote:Ik koop vaak tweedehands ps4 games voor 25-35 euro, terwijl dit nog recente games zijn. South park is al een tijd uit en is van een oudere generatie console. Daarom dat ik er niet meer dan 15 euro voor over heb Als je het nieuw al voor 20-25 euro vind, zie ik niet in waarom ze tweedehands even veel willen krijgen.
Maar nu weer ontopic
Je hebt het dan wel enkel over GM qua tweedehands neem ik aan. De game is daar bijna 10 euro in prijs omhoog gegaan vergeleken met een paar maand geleden. GM vraagt voor zulke (bekende naam, goed reputatie, maar niet extreem grote oplage) games vaak meer dan andere games. Sommige vrij recente tweedehands PS4 games kunnen daar soms een stuk goedkoper zijn dan PS2 of (originele)Xbox games... En als er een actie bij de GM is doen ze zulke games vaak nog eens omhoog in prijs...
116Ik koop mijn tweedehands games via een tweedehandssite. GM vraagt meestal veel te veel. Ik begrijp wat je wil zeggen, maar ik persoonlijk wil aan deze game gewoon niet meer uitgeven dan 15 euro. Voor dat geld kan ik anders een game voor mijn ps4 kopen, die voor mij meer waard zijn.BozeGozerXrd wrote:Dat het een oudere generatie is zou je daar eigenlijk geen invloed op moeten hebben. Op PS4 was het de exact zelfde game geweest.gamerke1992 wrote:Ik koop vaak tweedehands ps4 games voor 25-35 euro, terwijl dit nog recente games zijn. South park is al een tijd uit en is van een oudere generatie console. Daarom dat ik er niet meer dan 15 euro voor over heb Als je het nieuw al voor 20-25 euro vind, zie ik niet in waarom ze tweedehands even veel willen krijgen.
Maar nu weer ontopic
Je hebt het dan wel enkel over GM qua tweedehands neem ik aan. De game is daar bijna 10 euro in prijs omhoog gegaan vergeleken met een paar maand geleden. GM vraagt voor zulke (bekende naam, goed reputatie, maar niet extreem grote oplage) games vaak meer dan andere games. Sommige vrij recente tweedehands PS4 games kunnen daar soms een stuk goedkoper zijn dan PS2 of (originele)Xbox games... En als er een actie bij de GM is doen ze zulke games vaak nog eens omhoog in prijs...
Stel nu far cry 4, die kost vaak 40-70 euro afhankelijk van de winkel. Tweedehands geef ik daar dan 25 euro aan (wat ik ook gedaan heb). Bij south park vragen ze in de winkels 20-25 euro, dus geef ik er tweedehands net als bij far cry 4 minder aan dan de winkel prijs. En die prijs ligt bij mij rond maximum 15 euro. Op een dag vind ik een verkoper die met dat bod akkoord gaat, maar eerder zal ik het dus niet kopen.
Mijn backlog is ook nog zo groot, dat ik het zeker niet als gemis zie. Het is eerder een leuke kans als ik het aan die prijs vind.
117Ik weet het Veranfer het nog wel eensBozeGozerXrd wrote:Nu valt je vrouwelijke avatar nog meer op tussen al die andere plaatjes.dividedx11 wrote:Die gifs van tegenwoordig zijn toch niet de kwaliteit dat ik had gehoopt
Re: Final Fantasy Type-0 HD
118Nederlanders zijn nog slechter dan wij Belgen in FransBozeGozerXrd wrote:In Nederland kennen we alleen mensen die Frans heten.Gamefreak wrote:jullie Nederlanders kunnen toch ook heel goed Frans niet ? Al is het soms met un peu des cheveux opBozeGozerXrd wrote:Jullie wonen toch in Belgie. Dan moeten jullie toch wel Frans kunnen lezen.
Re: Final Fantasy Type-0 HD
119In een deel van ons land?
Ik heb niets tegen de franstaligen maar het is een feit dat er heel veel zijn die weigeren vlaams te spreken in vlaamse steden.
Hier op de bureau zijn we met 13
7 vlamingen en 6 walen
Van die 7 vlamingen kan alleman frans
Van die 6 walen kunnen er 2 nederlands
En dit in een instelling (in Vlaams-Brabant) waar franstaligen en vlamingen samen moeten werken. (en eigenlijk moet er een klein percentage duitstaligen zijn ook)
Jammergenoeg zijn wij vlamingen te braaf en schakelen te snel over naar het frans.
Wel moet ik zeggen dat de huidige franse jeugd veel beter hun best doet voor vlaams te praten dan de vorige generaties.
Wat ik wel jammer vind is dat vlaamse steden zich aanpassen aan de franstalige sprekers.
Zo ging ik laatst met vriendin schoenenwinkel in Aalst binnen en de verkoopsters verstonden geen nederlands...
Ook de affichage was allemaal in het frans.
Jammer maar realiteit.
Anyway
Dit was ff extreem off topic
Maar wil toch nog even zeggen dat ik niet tegen de franstaligen ben! (nogal een discutieonderwerp hierzo in België)
Ik heb niets tegen de franstaligen maar het is een feit dat er heel veel zijn die weigeren vlaams te spreken in vlaamse steden.
7 vlamingen en 6 walen
En dit in een instelling (in Vlaams-Brabant) waar franstaligen en vlamingen samen moeten werken. (en eigenlijk moet er een klein percentage duitstaligen zijn ook)
Jammergenoeg zijn wij vlamingen te braaf en schakelen te snel over naar het frans.
Wel moet ik zeggen dat de huidige franse jeugd veel beter hun best doet voor vlaams te praten dan de vorige generaties.
Wat ik wel jammer vind is dat vlaamse steden zich aanpassen aan de franstalige sprekers.
Zo ging ik laatst met vriendin schoenenwinkel in Aalst binnen en de verkoopsters verstonden geen nederlands...
Jammer maar realiteit.
Anyway
Maar wil toch nog even zeggen dat ik niet tegen de franstaligen ben! (nogal een discutieonderwerp hierzo in België)
120Je zou toch verwachten dat op z'n minst de winkels alleen tweetaligen in zouden huren. Zo snij je in je potentiele winst door mensen uit te sluiten.ShAmPi wrote:In een deel van ons land?
7 vlamingen en 6 walen
Jammer maar realiteit.
Anyway
Ik heb ook niets tegen franstaligen(Belgische of Franse), maar ik vind het wel extreem brutaal om te verwachten dat zelfs in Nederland iedereen zomaar even Frans spreekt en zo niet erg geirriteerd gaan gedragen en ondanks dat ze het vaak wel kunnen weigeren Engels te spreken of comics in die taal te leveren.