Al van deze morgen in de weer om vrouwlief te helpen want die moet werken vandaag.
Geniet ervan!!
Voor iedereen hetzelfde!NTGSruler wrote:Ik wens iedereen alvast een leuke kerstavond en kerstdag toe.
Beterschap!!gamerke1992 wrote:--- zo typisch, maar ik ben deze nacht ziek geworden
--- bye bye kerstavond
--- mijn ouders hebben veel geld aan Kreeft gegeven en nu kunnen we niet komen
--- Morgen is er ook een kerstfeest met familie, geen idee hoe ik dat ga aanpakken. We hebben al cadeaus enzo voor elkaar gekocht.
Van harte beterschap!gamerke1992 wrote:--- zo typisch, maar ik ben deze nacht ziek geworden
--- bye bye kerstavond
--- Morgen is er ook een kerstfeest met familie, geen idee hoe ik dat ga aanpakken. We hebben al cadeaus enzo voor elkaar gekocht.
is er anders nog over ?gamerke1992 wrote:--- zo typisch, maar ik ben deze nacht ziek geworden
--- bye bye kerstavond
+++ Zolang jijzelf er maar blij mee bent!daviduvel wrote:++ Voor mezelf nog een kerstcadeau gekocht![]()
-- Mijn bankrekening is nu mogelijk aan het wenen
Lol. Niet teveel aan denken. Zolang je maar tevreden bent.daviduvel wrote:++ Voor mezelf nog een kerstcadeau gekocht![]()
-- Mijn bankrekening is nu mogelijk aan het wenen