Diene ga ik zeker halen xd samen met nog 3 andere xdmet0t0 wrote:Misschien interessant voor de fans van racegames: DiRT 4 staat nu voor €20 bij Game Mania
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Diene ga ik zeker halen xd samen met nog 3 andere xdmet0t0 wrote:Misschien interessant voor de fans van racegames: DiRT 4 staat nu voor €20 bij Game Mania
Marty wrote:Agents of Mayhem voor PS4 voor €9 euro bij YGZ.nl
Helaas, opnieuw 300... had anders wel getwijfeld!Marty wrote:Al weer duurder:Marty wrote:Agents of Mayhem voor PS4 voor €9 euro bij YGZ.nl
De volgende: Middle-Earth: Shadow of War Mithril Edition €149
Voorraad van bol is op.Kolm wrote:Helaas, opnieuw 300... had anders wel getwijfeld!Marty wrote:Al weer duurder:Marty wrote:Agents of Mayhem voor PS4 voor €9 euro bij YGZ.nl
De volgende: Middle-Earth: Shadow of War Mithril Edition €149
Is ook al niet meer te bestellen. Geen idee of ie ook geleverd gaat worden, maar dat zien we dan wel weer. Hele omschrijving op de site is al aangepast maar in mn besteloverzicht staat nog wel Kings Edition.Kolm wrote:Wow! Dat is best nice! Maar ik herinner met het debacle met de CE's van de eerste game en ik ga nu echt niet ff mijn pre-order cancellen om hem dan daarna bij mediamarkt misschien mis te lopen door een foutje in het voorraadbeheer...