Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1788Oeps, nogal laat antwoord, maar ik heb er €20 voor betaald bij Game Mania. Staat trouwens nog altijd aan die prijsgamerke1992 wrote:Hoeveel voor betaald? (hopend op een super black friday deal )met0t0 wrote:
1789Ok thanks, dan wacht ik nog afmet0t0 wrote:Oeps, nogal laat antwoord, maar ik heb er €20 voor betaald bij Game Mania. Staat trouwens nog altijd aan die prijsgamerke1992 wrote:Hoeveel voor betaald? (hopend op een super black friday deal )met0t0 wrote:
1791
Wou mezelf even verwennen
Voor de ps vr + camera + ps worlds was het 300 euro en met de move controllers erbij was het 380 euro
Voor de ps vr + camera + ps worlds was het 300 euro en met de move controllers erbij was het 380 euro
1795Komen wel uit een actie hoor. €300 ging me te ver voor de Shadow of War Mythril editie. (€149 prima deal. Is inclusief Gold Edition game)Gamefreak wrote:hier had weer iemand te veel geld !
En Agents of Mayhem was maar €9.
179812 x 2 bedoel je dan aangezien Civ behoort tot de volgende bundle.Mr.Wolf wrote: Dit allemaal voor 12 euro
Ik heb de januari bundle ook maar civ twijfel ik nog over.
1799Yup, is waar ook, bij deze maand zat dan eigenlijk ook nog quantum break, the long dark en dawn of war 3.Elexus wrote:12 x 2 bedoel je dan aangezien Civ behoort tot de volgende bundle.Mr.Wolf wrote:...
Dit allemaal voor 12 euro
Ik heb de januari bundle ook maar civ twijfel ik nog over.
En ik vond Civilization er wel cool uitzien, zo met dat groot standbeeld
Last edited by Kolm on 06 Jan 2018 18:44, edited 1 time in total.
Reason: Afbeeldingen eruit gehaald
Reason: Afbeeldingen eruit gehaald