Vandaag mijn PS4 maar een halve dag laten idlen voor die laatste 40u trophy
Moderator: Leaderboard Group

Proficiat!! Dat is een mooie 50e platinum.Sanity penguin wrote:De challenges waren een stevige grind maar #50 Is just cause 3 geworden
Dat zekerKolm wrote:Proficiat! Een stuk makkelijker dan JC3 geloof ik

Je hebt een goed punt daarKolm wrote:Proficiat!![]()
En het is enkel waar voor je geld als je voor de trophies gaat... anders zou je waarschijnlijk nooit zoveel seizoenen doen
Net als ik ook nooit zolang Evolve gespeeld zou hebben zonder de trophies
Dat is idd een grote grind en het moet online gebeuren die wins. Er is een kleine omweg door bewust in de lagere rankings te blijven om te kunnen winnen. Nadeel is dat je veel meer crashes hebt dan bij de hogere rankings waar spelers serieus racen, maar die zijn dan weer 2-3 seconden sneller dan mijKolm wrote:GT Sport zou dan wel opnieuw een grind worden denk ik. Ik weet ook niet of die wins en poles in online games moeten komen? Zo ja, dan weet ik dat ik er niet eens aan hoef te beginnen... En dan is het opnieuw veel racen de komende tijd, ik kan aannemen dat het nu even tijd is voor wat anders
Trophyguide schat VC in op max 35u... Zonder vandaag heb je nog 4 dagen. Stel dat het nog 40u wordt omdat de trophyguide max vaak toch iets lager is dan de tijd die het werkelijk vraagt (in mijn geval toch), dan hoef je slechts 10u per dag te spelen om hem te halen voor maandagNTGSruler wrote:Dat is idd een grote grind en het moet online gebeuren die wins. Er is een kleine omweg door bewust in de lagere rankings te blijven om te kunnen winnen. Nadeel is dat je veel meer crashes hebt dan bij de hogere rankings waar spelers serieus racen, maar die zijn dan weer 2-3 seconden sneller dan mijKolm wrote:GT Sport zou dan wel opnieuw een grind worden denk ik. Ik weet ook niet of die wins en poles in online games moeten komen? Zo ja, dan weet ik dat ik er niet eens aan hoef te beginnen... En dan is het opnieuw veel racen de komende tijd, ik kan aannemen dat het nu even tijd is voor wat anders![]()
En weer racen idd. Dus GTA wordt het. Ondertussen al begonnen. Maandag is mijn vakantie gedaan![]()
@paveman: bedankt hoor! En nee je kunt mij niet meer doen twijfelen. Het nostalgische gevoel met VC is terug en het is zalig!
Return to “PlayStation Network Gaming”