Re: Welke serie volg je momenteel?

1051
The Flash seizoen 3. Vond ik beter als het 2e. Wel het meest duistere van de reeks. Savitar was ook wel een coole slechterik die wel leuke actiescenes bracht. Ook vond ik deze versie van Harrison Wells het beste tot nu toe (H.R.). Er zaten wel een paar gekke afleveringen bij zoals Duet wat eigenlijk een musical aflevering was (al vond ik dit 1 van de betere afleveringen :p )
Image

1052
The Punisher --> In het begin was het wat traag en wist ik niet goed waar ze heen gingen, maar vanaf aflevering 5 ofzo begon het echt geweldig te worden. Eerst begreep ik de samenhang niet zo goed. Er was eerst en vooral het verhaal van Frank en Micro, het gezin van Micro, Homeland en zo'n praatgroep met veteranen. In het begin begreep ik de samenhang niet goed, maar dit kwam allemaal goed samen naar het einde toe.
Dit was misschien wel de meest duistere Marvel creatie die ik al heb gezien :p Vooral in de actie en martel scenes. Deze waren soms te brutaal. Qua vechtscenes kun je goed vergelijken met Daredevil.
Ben zeker benieuwd naar seizoen 2.

Op naar het eerste deel van The Flash seizoen 4
Image

1053
Et voila, heb tot de mid season finale gezien van The Flash seizoen 4. Is nog steeds goed, maar wel wat minder dan seizoen 3. Daar waar het 3e seizoen nogal donker was, is het hier meer goofy geworden. Al direct van het begin weet je wie de main bad guy is. DeVoe is eens een frisse wind doorheen de serie. Nu is het een soort van strijd tussen snelheid en intelligentie. Mis wel een beetje de zotte gevechten tussen de speedsters, maar dit is zeker en vast ook cool. Eindigde ook weer net zoals bij de andere arrowverse series met de grote cliffhanger waardoor je niet kunt wachten tot de winterstop gedaan is :p
Image

1054
Ik zal nog eens wat verder spammen. Black Mirror seizoen 1 ook weeral uit. Waren maar 3 afleveringen, maar wel zeer krachtig. Ik zeg het vaak, maar dit is 1 van de meest donkere series die ik al heb gezien. Gaat vooral over de toekomst met alle technische snufjes en hoe dit kan fout lopen. Serie zit ook vol satire op deze wereld. Ook wordt het ene morele dilemma na het andere voorgeschoteld: zou je als prime minister seksuele handelingen uitvoeren met een varken op live tv om de prinses te redden die anders vermoord wordt? De serie maakte me op sommige momenten echt slecht :p

Nu begonnen aan Dark. Zit er al 2 afleveringen in, maar voel het nog niet echt zo.
Image

1055
6 posts op een rij :jip:
Black Mirror seizoen 2 (waren maar 4 afleveringen). 2 afleveringen vond ik echt zot. De eerste ging over een vrouw die wakker werd, maar iedereen weigerde om te spreken met haar en waren haar aan het filmen. De 2e was de kerstmisspecial: waren 3 afzonderlijke verhalen die bij elkaar aansloten van 2 mannen die in zo'n alaska like buitenpost zaten. Dat van de komische beer Waldo vond ik dan persoonlijk een iets mindere aflevering van het seizoen, maar toch nog steeds goed.
Image

1058
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ga je posting rampage doorbreken haha :p

Ik ben momenteel volledig mee met het laatste seizoen van arrow en the flash. Ik ga waarschijnlijk nu aan een nieuwe serie beginnen, ik weet alleen nog niet welke.
Wat vind jij van het nieuwe seizoen van Arrow?
Goed genoeg, maar ook niet wauw. Momenteel vind ik the flash beter. Er zijn bepaalde dingen die ik te traag of te saai vind. Al heeft de laatste aflevering het wel spannend gemaakt. Ik denk dat het nu beter gaat worden.
Image

1060
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ga je posting rampage doorbreken haha :p

Ik ben momenteel volledig mee met het laatste seizoen van arrow en the flash. Ik ga waarschijnlijk nu aan een nieuwe serie beginnen, ik weet alleen nog niet welke.
Wat vind jij van het nieuwe seizoen van Arrow?
Goed genoeg, maar ook niet wauw. Momenteel vind ik the flash beter. Er zijn bepaalde dingen die ik te traag of te saai vind. Al heeft de laatste aflevering het wel spannend gemaakt. Ik denk dat het nu beter gaat worden.
Ik vind de slechterik van dit seizoen echt wel de minste van degene die ze hebben :/ Na Prometheus vind ik dit wel zeer zwak. The Flash vind ik dan ook weer beter momenteel. DeVoe is zo weer iets volledig nieuws

@Sanity: Hahaha, dat gevoel heb ik er ook echt over bij dit seizoen. Maar had wel hoge verwachtingen na de seizoensfinale van seizoen 6
Image

1062
Omdat velen zeiden dat Dark wel goed was, ben ik die een tijdje terug beginnen kijken. Ik vond het eerlijk gezegd een heel saaie serie... Er werd gezegd dat het de Duitse tegenhanger was van Stranger Things, maar dat gevoel had ik er eigenlijk echt niet bij. Het verhaal was ook niet altijd even goed te volgen. Uiteindelijk speelde het verhaal zich af op 3 tijdstippen waardoor elk personage 3 acteurs had. Het werd mij soms allemaal iets te veel :p Ik kon ook vaak niet een aflevering in 1 keer uitkijken, omdat ze zo saai was. In aflevering 2 bv. gebeurt er zo goed als niks. Een aflevering begon meestal wel redelijk spannend, werd voor mij saai tot 10 min. voor het einde, om daar weer effe heel spannend te worden. Ik denk niet dat ik nog naar een seizoen 2 ga kijken, als dat er komt.

Nu begonnen aan Supergirl seizoen 2. Vind ik wel de minste van de CW superhelden series, maar is nog steeds entertainend
Image

1063
Mr.Wolf wrote:Omdat velen zeiden dat Dark wel goed was, ben ik die een tijdje terug beginnen kijken. Ik vond het eerlijk gezegd een heel saaie serie... Er werd gezegd dat het de Duitse tegenhanger was van Stranger Things, maar dat gevoel had ik er eigenlijk echt niet bij. Het verhaal was ook niet altijd even goed te volgen. Uiteindelijk speelde het verhaal zich af op 3 tijdstippen waardoor elk personage 3 acteurs had. Het werd mij soms allemaal iets te veel :p Ik kon ook vaak niet een aflevering in 1 keer uitkijken, omdat ze zo saai was. In aflevering 2 bv. gebeurt er zo goed als niks. Een aflevering begon meestal wel redelijk spannend, werd voor mij saai tot 10 min. voor het einde, om daar weer effe heel spannend te worden. Ik denk niet dat ik nog naar een seizoen 2 ga kijken, als dat er komt.
Ik vind het ook vaag dat ze het met Stranger Things vergelijken. Het heeft nauwelijks iets met elkaar te maken. Ik vond Dark eigenlijk een fantastische serie. Het zat goed in elkaar en het is zo'n serie die je (althans bij mij) aan het denken zet.
Image

1064
Gisteren heb ik The End of the Fucking World gebinged, een korte maar entertainende serie (3-tal uur). Centraal staan 2 nogal asociale Britse tieners die hun saai leven ontvluchten. Leuke personages, goed geacteerd, hier en daar wat zwarte humor.
Nu dan maar eens beginnen aan Black Mirror en Bojack Horseman.